Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان پر سرو صدا برای شیاطین سرخ

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد می‌خواهد که در تابستان پیش رو خریدهای جدی داشته باشد تا پنجره نقل و انتقالاتش را قوی پشت سر بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، چگونه تیم منچستریونایتد می تواند به دنبال یک پنجره عالی نقل و انتقالات در تابستان باشد.

تعمیرات اساسی منچستریونایتد تابستان گذشته با سه خرید نام بزرگ و عزیمت شش بازیکن ارشد آغاز شد.

اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
من‌یونایتد به دنبال مدیسون و گرلیش با 160 میلیون

هری مگوایر، آرون وان‌بیساکا و دانیل جیمز وارد شدند، در حالی که روملو لوکاکو، متئو دارمیان، آنتونیو والنسیا، آندر هررا، الکسیس سانچز و کریس اسمالینگ از این تیم خارج شدند.

این اولین بار در طی چند سال بود که باشگاه به بازیکنان نام‌دارش اجازه خروج داد تا در یک پنجره واحد بیرون بروند.

مروان فلینی، اشلی یانگ و مارکوس روخو همچنین در دوران اوله‌گونه سولسشیر از این تیم در جنوری جدا شدند و به تیم دیگری رفتند.

اتفاقات مشخصی در اولدترافورد رخ می‌دهد و صرفنظر از هویت مدیر، همیشه زمان به تغییر شکل این تیم می‌افتد.

 

این تابستان ادامه خواهد یافت:

یونایتد امیدوار است که خانه‌های جدید دائمی برای سانچز و روخو پیدا کند که به ترتیب در اینترمیلان و استودیانتس به طور قرضی رفتند، در حالی که اسمالینگ مشتاق است تا تبادله خود به رُم را دائمی کند.

تاهیت چونگ 20 ساله که قراردادش در پایان فصل ختم می‌شود، به نظر می‌رسد که به دنبال انتقال به اینتر است در حالی که لی گرانت می‌تواند بازنشسته شود و قرارداد تیموتی فوسومنساه تمام شده است.

توافق نامه نمانیا ماتیچ نیز در ختم ماه جون به پایان می‌رسد اما یونایتد این گزینه را دارد تا یک سال دیگر تمدید کند و وی در سال 2020 به اندازه کافی 12 ماه دیگر برای این تیم بازی خواهد کرد.

اگرچه فیل جونز و جسی لینگارد شانس کافی در یونایتد داشته‌اند و باید منتقل شوند. آندریاس پریرا در یک نقش حاشیه‌ای شایسته سال دیگر است.

آنخل گومز خود را در وضعیتی مشابه با چونگ پیدا می‌کند که به موجب آن او در پایان فصل از قرارداد خارج می‌شود. گومز ضرر بزرگی خواهد بود از آنجایی که چونگ و یونایتد باید سعی کنند به توافق برسند.

هر دو بازیکن از یونایتد پیشنهاداتی در جدول دارند اما از اول جولای برای مذاکره در مورد حرکات با باشگاه‌های خارج از کشور آزاد بوده‌اند.

از نظر ورودی‌ها، کالیبر بازیکن یونایتد قادر به جذب خواهد بود تا حد زیادی به این بستگی دارد که آنها را وارد لیگ قهرمانان فصل آینده کنند.

جک گرالیش از استون ویلا، جیمز مدیسون لستر و دنی‌وان ده‌بیک از آژاکس همه اهداف جدی برای من‌یونایتد هستند. گرالیش تجربه لیگ برتر را دارد که فان ده‌بیک از آن فاقد است و او از یک رقابت شخصی به مراتب بیشتر از مدیسون لذت می‌برد. علاوه بر این، تیم فعلی یونایتد فاقد رهبر است.

جدون سانچو از بوروسیا دورتموند می‌تواند یک خرید مناسب باشد اما یکی گمان می‌کند در صورت عدم دستیابی به صلاحیت در رقابت‌های لیگ اروپا، دست یافتنی نخواهد بود.

اما ما در اینجا بهترین سناریو را صحبت می‌کنیم و در بهترین سناریو، یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

به همین دلیل پل پوگبا نیز جای خود را در ترکیب تیم می‌گیرد. یونایتد قدرت نگه داشتن وی را در این باشگاه تا سال 2022 دارد اما منابع اتاق رختکن به MEN گفته اند که ستاره فرانسوی به هم تیمی‌هایش اطلاع داده است که می خواهد تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند.

او بهترین هافبک یونایتد است و شانس یافتن یک جایگزین برتر برای وی برای هیچ کس کم نیست.

قرارداد قرضی ادیون ایگالو گزینه ای برای خرید یونایتد را در نظر نمی گیرد و احتمالا برگشت او زود خواهد بود.

رائول خیمنز در جنوری پیوند داشت و او نیز مانند گرالیش اثبات شده در لیگ برتر است. در سن 28 سالگی او سرمربی باتجربه است اما هنوز هم به اندازه کافی جوان است که یونایتد می‌تواند چند سال از او خارج شود. مهاجم مکزیکی 20 گل برای گرگ‌ها در این فصل به ثمر رسانده است.

 

بهترین بازیکنان یونایتد برای فصل 2020-21

دروازه‌بان‌ها: دیوید دخه‌آ، سرخیو رومرو، ناتان بیشاپ

مدافعان: آرون وان بیساکا، دیگو دالوت، هری مگوایر، اریک بایلی، ویکتور لیندلوف، اکسل توانزبه، لوک شاو، براندون ویلیامز

هافبک‌ها: اسکات مک تامینای، نمانیا ماتیچ، فرد، برونو فرناندز، آندریاس پریرا، پل پوگبا، جک گرالیش، خوان ماتا، جیمز گارنر، آنخل گومز

مهاجمان: دانیل جیمز، جادون سانچو، مارکوس راشفورد، آنتونی مارشیال، میسون گرین‌وود و رائول خمنیز

وردی‌ها:جک گرالیش‌، جادون سانچو، رائول خمنیز

خروجی‌ها: دین هندرسون (قرضی)، لی گرانت، فیل جونز، مارکوس روخو، کریس اسمالینگ، تیموتی فسو-منساه، جسی لینگارد، تاهیت چونگ، الکسیس سانچز

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала