Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

4 بازیکن یونایتد که باید بیشتر بازی کنند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهار بازیکن منچستریونایتد سزاوار وقت بیشتر بازی در ترکیب این تیم هستند.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونر سولسشیر ممکن است به طور ناگهانی دریابد که گزینه‌های بیشتری در اختیار او نسبت به گذشته در منچستر یونایتد است.

با بازگشت بازیکنان به آمادگی جسمانی، خرید برونو فرناندز برای خط میانی و اضافه شدن قرارداد قرضی ادیون ایگالو، فشار در ترکیب یونایتد زیر نظر سولسشیر را به زودی تسکین خواهد داد.

اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
من‌یونایتد به دنبال مدیسون و گرلیش با 160 میلیون

این فضا از موقعیت‌هایی که وی قبل از چندین مسابقه در این فصل داشت، بسیار دور خواهد بود وقتی که تنها گزینه‌ها گزینه‌های بد بودند و گزینه‌های تاثیرگذاری روی نیمکت پراکنده بودند.

در حقیقت، تعدادی از بازیکنان تیم ملی در یونایتد وجود دارند که احتمالاً باید بین حالا تا پایان مسابقات انتخابی بیشتر بازی کنند. در اینجا چهار مورد است که سولشیر باید آنها را در نظر بگیرد.

View this post on Instagram

Directly from 🇪🇸✌🏻 Good week for everyone!

A post shared by Diogo Dalot (@diogodalot) on

دیگو دالوت

مطمئناً دالوت در این دوره بیشتر اوقات ظاهر می‌شد، البته اگر مصدومیت جدی در ناحیه ران و مفاصل ران وجود نمی‌داشت که وی را تنها به هفت بازی و یک شروع لیگ محدود کرد. اما عزم وی برای به دست آوردن جایگاهی در کنار و نمایش دادن مهره‌های هجومی اصیل چه به عنوان پشتوانه حراجی و چه به سمت سمت راست حرکت می‌کند، بدان معنی است که او باید بیشتر اوقات مورد توجه قرار گیرد.

دالوت استعدادی است که یونایتد قادر به هدر دادن آن نیست، فقط در 20 سالگی، او ممکن است در آینده نزدیک اسکله پشتی راست را از آرون وان بیسکا ببرد اما او باید یک گزینه چرخش منظم و یکی از جایگزین‌های بهتر یونایتد باشد.

اکسل توانزبه

این شرم آور است که مصدومیت مانع پیشرفت توانزبه در این فصل شده است.

پس از 18 ماه قرارداد قرضی در استون ویلا در مسابقات لیگ دسته یک، به یک شروع کننده استوار در این فصل لیگ برتر تبدیل شد، امیدها برای محصول آکادمی متولد روچدیل زیاد بود. او حتی در ماه سپتامبر بازوبند کاپیتانی را در جام کاراباو مقابل تیم زادگاهش گرفت و صریحاً درباره جاه طلبی هایش برای هدایت یونایتد به طور منظم صحبت کرد. اما یک آسیب دیدگی فوق العاده جدی همسترینگ درست وقتی توانزبه را تحت تاثیر قرار داد که نظر می‌رسد در یک مسابقه به طور منظم برای تیم اول بازی کند، زیرا ویکتور لیندلوف را تحت فشار قرار داد.

از آن زمان به بعد، این بازیکن سخت کوش به آمادگی کامل رسیده است.

توانزبه امیدوار است که بتواند لیندلوف را کنار بزند و در 10 بازی یونایتد خود در این فصل حضور داشته باشد.

خوان ماتا

ممکن است تصور کنید که ورود فرناندز به موقعیت شماره 10 مطلوب ماتا به معنای حتی کمتر بازی برای ستاره اسپانیایی محکم است که فقط 8 بازی از 25 بازی لیگ برتر یونایتد را در این فصل از ابتدا بازی کرده است.

سولسشیر از انتخاب آندریاس پریرا و جسه لینگارد جلوتر از ماتا انتقاد کرده اما مطمئناً در صورت انتخاب فرناندز با همان موانع روبرو نخواهد شد.

در صورت عدم وجود گزینه راست با دانیل جیمز وفادار، از فرم ماتا می‌تواند بازی‌های زیادی را در پهلوی خود انجام دهد و در داخل خانه قرار می‌گیرد تا با فرناندز به تنگ آمده باشد. تجربه او برای این طرف تازه کار یونایتد بسیار مهم است.

View this post on Instagram

Home debut❤️ Knockout stages here we come !!!!🤘🏼

A post shared by James Garner (@jgarnerr96) on

جیمز گارنر

شاید زمان برای گارنر چندان مناسب نباشد با اینكه اسكات مك تامینای و پل پوگبا در خط میانی (مرکزی) به آمادگی جسمانی باز می‌گردند و نمانیا ماتیچ اخیراً از طلسم جوان سازی استفاده می‌كند.

اما یونایتد در پنجره نقل و انتقالات جنوری، این نوجوان را از احتمال خروج قرضی انکار کرد و بنابراین انتظار می‌رود که او در ترکیب تیم اول باشد.

گارنر دقیقاً در سفر فعلی هوای گرم ماربلا چنین کاری را انجام داده و سزاوار فرصتی برای ساخت سه شروع یونایتد است، هیچکدام از آنها در این لیگ حضور ندارند. هرکسی که او را دیده است در میانه میدان زیر 23 سال مسلط شود^ می داند که این بازیکن 18 ساله چقدر استعداد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала