Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن اسبق بارسا: کیفیت مسی مشکلات بارسلونا را پوشش می دهد+عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالکوم فلیپه سیلوا، بازیکن فعلی زنیت و اسبق بارسا معتقد است که کیفیت مسی برخی از مشکلات بارسلونا را پوشش می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مالکوم سیلوا در آغاز فصل گذشته از بوردو با مبلغ 41 میلیون یورو از بوردو به بارسلونا پیوست. این بازیکن خودش را در این باشگاه نتوانست ثابت کند و پس از یک فصل ناکام راهی زنیت روسیه شد.

این بازیکن امروز در گفت‌و گو با مارکا در مورد باشگاه بارسلونا و شرایط فعلی این تیم صحبت کرد و مدعی شد که برخی از مشکلات این تیم را کیفیت مسی پوشش می‌دهد.

مالکوم به مارکا گفت:« من در بارسا نتوانستم بدرخشم و این تیم را ترک کردم، اما بارسلونا هنوز هم بازیکنان خوبی دارد. در بارسلونا بازیکنان زیادی می‌آیند و برخی باشگاه را ترک می‌کنند و برخی هم می‌مانند. فرقی نمی کند بارسلونا خیلی تغییر نمی‌کند، سیستم تغییر نمی‌کند او بارسا همیشه یک باشگاه عالی خواهد بود.»
View this post on Instagram

“Que os dias felizes sejam os mais longos, eu sou feliz assim 👱🏾‍♂️😄🙌🏾

A post shared by Malcom Filipe S. De Oliveira (@malcomoliveira_97) on

مالکوم در مورد مسی نیز صحبت کرد و گفت:« در بارسلونا همه خوب بازی می‌کنند و همه قابل توصیف اند، اما لئو بهترین بازیکن جهان است؛ بعضی اوقات او کارهای دیوانه کننده‌ای انجام می دهد و به بارسلونا کمک زیادی می کند. به همین دلیل است که گاهی اوقات وقتی در مورد بارسلونا صحبت می کنید، در مورد لئو صحبت م‌کنید. طبیعی است به خاطر بارسا هر کاری انجام می‌دهد. به عقیده من کیفیت مسی برخی از مشکلات بارسلونا را پوشش می دهد.»

این در حالیست که مسی در حال حاضر با مدیران بارسا مشکلاتی دارد و برخی‌ها مدعی اند که این بازیکن در تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала