Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصادم شدید زیدان و سلفی با راننده مقصر! + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید شنبه هفته روان، درشرایطی که در نزدیکی شهرک والدبباس بود تا خودش را به جلسه تمرینی تیمش برساند، دچار سانحه رانندگی شد و تصادف رانندگی جزئی ای با یک موتر داشت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آ.اس، در پی این تصادف آسیبی جزئی به وتر آئودی زیدان وارد شد. این سرمربی فرانسوی با سرعتی آرام، از پشت به موتر کوبید که در یک ورودی متوقف شده بود. پس از این تصادف، زیدان از موترش پیاده شد تا اوضاع را ببیند که مشکلی ایجاد نشده باشد.

این تصادف یک اتفاق شگفت‌انگیزی برای راننده‌ی بود که موتر زیدان با آن تصادف کرده بود. این راننده در گفتگو با لا وز د گالیسیا شرکت کرده و درمورد این تصادف رانندگی صحبت کرده است. او که اینگاسیو نام دارد در این باره گفت:«بلافاصله بعد از دیدن اینکه زیدان از اتومبیلش پیاده شد، او را شناختم و به او گفتم:«دوست داشتم تا در شرایط دیگری با تو آشنا می شدم ولی حالا هم موقعیت بدی نیست».

ایگناسیو ادامه داد:« من از زیدان پرسیدم که امکان دارد که با هم یک عکس سلفی بگیریم؟ چون می دانستم که مردم باورشان نخواهد شد که من با زیدان تصادف رانندگی داشته ام. او هم در کمال مهربانی به درخواستم پاسخ مثبت داد. کلاهش را برداشت و با هم یک عکس یادگاری گرفتیم. همچنین به زیدان گفتم که اگر می خواهد با هم بی حساب شویم، می توانیم همانجا اتومبیلهایمان را با هم عوض کنیم و برویم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала