Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دور رفت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا؛ تقابل ستاره‌ها در نبرد یوونتوس – میلان

© Sputnik / Валерий Левитин /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه آلیانتس
ورزشگاه آلیانتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلان و یوونتوس هرکدام در جام‌حذفی انگیزه متفاوتی دارند و در پی کسب جام هستند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 11:15 در ورزشگاه سن‌سیرو جدال رفت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا آغاز خواهد شد. میلان و یوونتوس در حالی به مصاف هم خواهند رفت که برای یکی تنها جام در دسترس است و دیگری دوست دارد مثل سری‌آ در جام حذفی هم مدعی قهرمانی باشد. در هر صورت قهرمانی در کوپا ایتالیا برای تیم‌های سرزمین چکمه کم از اسکودتو ندارد.

نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا درباره این بازی حساس نوشت:«یوونتوس و میلان هر دو به دنبال جبران شکست‌های اخیر خود هستند. روسونری هفته اخیر در دبی میلان شکست خورد و بیانکونری نیز مقابل هلاس ورونا تن به شکست داد. زلاتان ایبراهیموویچ در سن سیرو کریستیانو رونالدو را به چالش می کشد و تقابل این دو ستاره در این دیدار حساس جذاب خواهد بود».

شرایط حال حاضر میلان:

حال میلان هنوز هم خوبِ خوب نیست. چند هفته‌ای شکست نخوردند تا اینکه یک نیمه در شهرآورد هرچه داشتند را از دست دادند. باخت ناباورانه مقابل اینتر وقتی پیش بودند نشان داد وضعیت دفاعی روسونری تعریفی ندارد. حالا باید در جام‌حذفی به مصاف یوونتوس بروند که آن‌ها هم در خط حمله پرستاره هستند.

شرایط کنونی یوونتوس:

وضعیت بانوی پیر بحرانی نیست، اما ضعف‌های دارند که شاید در قیاس با فصل‌های گذشته با مکس آلگری به چشم بیاید. تیمی که خط دفاعی نقطه قوتش بود حالا با وجود خرید ستاره‌ای مثل دی‌لیخت در فاز دفاعی تعریفی ندارد. تیمی که خانه و بیرون از خانه برایش فرقی نمی‌کرد و همه را می‌برد حالا در ۵ بازی اخیرش بیرون از تورین ۳ شکست داشته. تیمی که وقتی گل می‌زند نمی‌تواند از برتری‌اش حفاظت کند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала