Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: آلیانز تا سال 2030 اسپانسر یووه خواهد ماند

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد کمپنی آلیانز با باشگاه یوونتوس برای اسپانسرینگ تمدید شد و نام آلیانز تا سال 2030 بر روی استادیوم باشگاه یوونتوس باقی خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس قراردادش را با غول صنعت بیمه تمدید کرد و بدین ترتیب نام استادیوم یوونتوس تا سال 2030 همچنان آلیانز خواهد ماند.

شزنی دروازه بان یوونتوس و تیم ملی پولند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی؛ شزنی با یووه تمدید کرد+ویدیو

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، توافق جدیدی میان یوونتوس و آلیانز حاصل شد و مطابق آن زمانیکه یوونتوس برای دیدار فرداشب مقابل میلان در استادیوم سن سیرو به میدان خواهد رفت، تغییر قابل توجهی که برای همگان مشهود می باشد، خواهد کرد و لوگوی آلیانز بر روی سینه پیراهن بازیکنان یوونتوس درج خواهد شد. از امروز به مدت 10 سال دیگر، لوگوی آلیانز در تمامی جلسات تمرینی و گرم کردن پیش از مسابقات، تیم را همراهی خواهد کرد.

درج نام آلیانز در جلسات تمرینی، نتیجه توافق جدیدی است که میان یوونتوس و کمپانی آلیانز حاصل شده است. همچنین مطابق این توافق جدید، نام استادیوم یوونتوس از 1 جولای 2023 تا 30 ژوئن 2030 تمدید شد و این کمپانی حامی بخش بانوان باشگاه نیز شد. نام این کمپانی از جولای 2017 بر روی استادیوم یوونتوس درج شده بود.

بنابراین یوونتوس بابت 7 سال تمدید قرارداد نام استادیومش، درج نام آلیانز بر روی پیراهن تمرینات و گرم کردن پیش از مسابقات و همچنین حمایت از بخش بانوانش، مبلغ 103.1 میلیون یورو که به قرارداد فعلی اش اضافه می شود، دریافت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала