مدیر پیشین مبارزه با مواد مخدر کابل به 17 سال حبس محکوم شد

© Photo / social mediaمیان احمد احمدی، مدیر پیشین مبارزه با مواد مخدر ولایت کابل
میان احمد احمدی، مدیر پیشین مبارزه با مواد مخدر ولایت کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر مبارزه با مواد مخدر قومندانی امنیه کابل که چندی پیش به جرم همکاری با قاچاقبران مواد مخدر بازداشت شده بود، به 17 سال حبس محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک جمشید رسولی، سخنگوی لوی سارانوالی جمهوری اسلامی افغانستان در صفحه توییترش نوشته است: "سه تن از پولیس مبارزه با مواد مخدر کابل که چند روز قبل به اتهام همکاری با قاچاقبران مواد مخدر گرفتار گردیده بودند امروز پس از تحقیقات څارنوالی هریک: میان محمد به مدت۱۷سال و سه ماه، لمر ۷ سال وشش ماه، نور الدين و محمد عيسي يك يك سال وشش شش ماه زندان محكوم به مجازات شده اند".

بازداشت مقامات مبارزه به مواد مخدر به جرم قاچاق مواد مخدر - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت مقامات مبارزه به مواد مخدر به جرم قاچاق مواد مخدر

سخنگوی لوی سارنوالی افزوده است: قابل یاد آوریست که شمس الرحمن مشهور به شمک قاچاقبر مواد مخدر و توزیع کننده پرچون آن در شهر کابل، که این افراد (منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر) با وی همکاری داشتند چند روز قبل با سه تن از افسران پولیس مبارزه با مواد مخدر نیز از هفت سال تا سی سال زندان محکوم به مجازات شدند.

قبل از این وزارت امور داخله اعلام کرده بود که برخی از منسوبین برحال این وزارت را که بطور پنهانی مصروف فروش مواد مخدر و معامله با قاچاقبران مواد مخدر بوده اند، بازداشت شده اند.

گفته می‌شود که میان احمد احمدی، مدیر پیشین مبارزه با مواد مخدر قومندانی امنیه ولایت کابل در تمام حوزه های شهر کابل مواد مخدر توزیع می‌کرد و همچنان از فروشندگان این مواد در سراسر پایتخت، باجگیری می‌نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала