Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا به رختکن منچستریونایتد رسید! + عکس

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد به دلیل ترس از کرونا، خرید جدیدش ادیون ایگالو را از حضور در تمرینات منع کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، شیوع ویروس کرونا در چین و در ادامه آن در برخی نقاط دیگر جهان و گرفتن جان بیش از یک‌هزار نفر، به دلیل مبتلا شدن به این ویروس، مردم سراسر جهان را به هراس انداخته و به همین دلیل باشگاه منچستریونایتد فعلا مجوز حضور ادیون ایگالو در کنار بازیکنان در تمرینات را صادر نکرده‌است.

اگرچه در فصل زمستان نام بازیکنان زیادی برای انتقال به اولدترافورد مطرح شد؛ اما یونایتد در نهایت ادیون ایگالو؛ مهاجم نایجریایی شانگهای شینوا را به خدمت گرفت؛ اما با توجه به انتقال این بازیکن از چین به شهر منچستر، مدیران این باشگاه فعلا احتیاط پیشه کرده و اجازه حضور او در تمرینات را نداده‌اند.

ادیون ایگالو تا روز جمعه در باشگاه بدن‌سازی به تمریناتش ادامه خواهد داد و از ابتدای هفته بعد می‌تواند در تمرینات یونایتد در کنار دیگر بازیکنان کارش را آغاز کند. منچستریونایتد دوشنبه هفته آینده در دیداری حساس و تعیین‌کننده در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان، در لندن مهمان چلسی خواهد بود و با توجه به عدم حضور ادیون ایگالو در تمرینات، بعید است او در این دیدار چانس چندانی برای بازی‌کردن داشته‌باشد.

ویروس کرونا تاکنون جان بیش از 1300 تن را گرفته و به همین خاطر در سراسر جهان مسافرانی که از کشور چین وارد می‌شوند، تحت کنترل شدید قرار می‌گیرند تا مبادا این ویروس در کشور آن‌ها نیز شیوع پیدا کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала