تردید داشتن کرونا، مرد هندی را به خودکشی واداشت

© AP Photo / Thibault Camusتردید داشتن کرونا، مرد هندی را به خودکشی واداشت
تردید داشتن کرونا، مرد هندی را به خودکشی واداشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع در شهر آندهرا پردیش هند اعلام کرده اند که یک شهروند این کشور پس از آنکه داکتران در وجودش علائم مریضی عفونتی را کشف کردند، خودکشی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زی تی وی در هند اعلام کرده است که یک ساکن شهر آندهرا پردیش در جنوب شرقی هند با اعتقاد به اینکه آلوده به مرض جدید چینایی (کرونا) شده است، خود را کشت.

بستگان این شخص 50 ساله گفته اند در اوایل ماه فبروری وی از سرماخوردگی و تب شکایت داشت و به درمانگاه شهر همجوار (Tiropati)انتقال داده شد سپس داکتران مریضی وی را مرض ساری گفته بودند. طبیبان به وی برای استفاده از ماسک توصیه کردند و بعد از 2 روز وی به خانه برگشت. اما خود این شخص به فکر این بود که وی مبتلا به ویروس کرونا شده است.

این شخص پس از اینکه به خانه برگشت از تمام اعضای خانواده خود خواست تا با وی تماس نگیرند. خانواده وی کوشش کردند که این شخص را متقاید بسازند. اما این شخص بجای گوش دادن به آنها به سوی اعضای خانواده خود سنگ پرتاب می‌کرد.

اوایل صبح امروز، پنجشنبه تاریخ 13 فبروری «بلکریشنا» از خانه بیرون شده و کنار قبر مادرش خودکشی کرد.

قابل ذکر است که در طول یک شبانه روز در ولایت هوبئی که کانون شیوع نوع جدید کرونا ویروس است 14840 مورد ابتلا به این بیماری ثبت شده است. در شفاخانه‌ها بیش از 33 هزار بیمار بستری اند که از آنجمله 3441 نفر رخصت شده اند. در کل بیش از 60 هزار نفر به نوع جدید کرونا ویروس مبتلا شده اند که از آنجمله 1360 تن جان باخته اند.

مقامات چینی به تاریخ 31 دسمبر سال 2019 به سازمان بین‌المللی صحت از شیوع بیماری ناشناخته در شهر ووهان چین، خبر دادند. متخصصان پس از تحقیقات اعلام کردند که بیماری جدید کروناویروس 2019-nCoV می‌باشد. این بیماری علاوه بر چین، به بیش از 20 کشور دیگر نیز سرایت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала