Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌ماریا: به صراحت می‌گویم که «مسی» از همه بهتر است

© REUTERS / Vincent WestИгрок FC Barcelona Лионель Месси
Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دی ماریا، ستاره سابق رئال مادرید و فعلی پاری‌سن‌جرمن به تمجید از لیونل مسی پرداخت و او را بازیکن استثنایی خطاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از " TYC Sports"، آنخل دی‌ماریا، که تجربه بازی در کنار بهترین بازیکنان جهان را دارد، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به مقایسه بازیکنان پرداخت.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: با افتخار می‌گویم که مسی و رونالدو دو الگوی فوتبالی من هستند

این ستاره پاری‌سن‌جرمن در این خصوص اظهار داشت:«با مسی آغاز می‌کنم. همه بازیکنان خوب هستند اما مسی از همه نظر استثنایی است. او کیفیت بسیار بالا و غیر عادی دارد. من فرصت بازی کردن با ستاره‌های بزرگی را داشته‌ام اما مسی متفاوت‌تر از همه است. با صراحت بگویم که او از همه بهتر است».

دی ماریا در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد کریستیانو رونالدو گفت:«رونالدو توانایی و قدرت بالایی دارد. او هر روز در سالن جداگانه تمرین می‌کند و برای رسیدن به اوج می‌جنگد. قبل از این که با رونالدو هم‌بازی شوم او را دیده بودم و خوشبختانه این فرصت را به دست آوردم که با این بازیکن بزرگ هم‌بازی شوم. این افتخار بزرگی برای من بود».

این ستاره پی‌اس‌جی در پایان صحبت‌هایش در مورد هم‌تیمی‌اش کیلیان امباپه گفت:«کیلیان برای دستیابی به توپ طلا تلاش می‌کند. وقتی مسی بازنشسته شود قطعا او شانس بردن را خواهد داشت. او همه فاکتورها را برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان دارد. ام‌باپه به مرد خوبی تبدیل شده است. او در زمین با تلاش زیادی که دارد به دیگر بازیکنان کمک می‌کند».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала