Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان 1 – یوونتوس 1؛ رونالدو مرد بازی‌های بزرگ، کار صعود به تورین کشانده شد+عکس و ویدیو

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس
كريستيانو رونالدو لاعب يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آث میلان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با نتیجه 1-1 برابر یوونتوس متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، یاران رونالدو که این هفته در برابر هلاس ورونا با نتیجه 1-2 شکست خورده و صدر جدول را به اینترمیلان واگذار کرده بودند، امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مهمان آث میلان بودند و در نهایت با نتیجه 1-1 این تیم را متوقف کردند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یوونتوسی‌ها فرصت بازکردن دروازه میلان را داشتند، اما واکنش‌های خوب دوناروما باعث شد تا دروازه میلان در نیمه نخست بسته بماند و هر دو تیم با نتیجه تساوی بدون گول راهی رختکن شوند.

نیمه دوم را بازهم یوونتوس عالی شروع کرد و فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گول داشت، اما با بد شانسی موقعیت‌های این تیم از دست رفت.

میلان که چشم به ضد حملات دوخته بود، پس از 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، برای باز کردن دروازه حریف پیش کشید و موفق شد در 61 به گول نخست برسد.

ارسال کاستیخو از سمت راست باعث شد تا آنته ربیچ در درون محوطه جریمه صاحب توپ شده و با ضربه بغل پا، دروازه یووه را باز کند و نتیجه را 0-1 به سود میلان سازد.

View this post on Instagram

A post shared by Juventus Football Club (@juventus) on

شاگردان ساری با دریافت این گول شوکه شدند و برای جبران نتیجه پیش کشیدند. دیبالا در دقیقه 70 بازی، از سمت راست حمله خوبی را طراحی کرد، اما با تکل خشن تئو هرناندز در دقیقه 71، این موقعیت از دست رفت و مدافع میلان نیز با دریافت کارت سرخ مستقیم، از بازی اخراج شد تا شاگردان پیولی، 10 نفره از نتیجه دفاع کنند.

View this post on Instagram

A post shared by AC Milan (@acmilan) on

در دقیقه 88، ضربه برگردان رونالدو به دست کالابریا، مدافع میلان برخورد کرد و داور بازی پس از بررسی VAR، به سود یوونتوس پنالتی اعلام کرد و رونالدو ضربه پنالتی را به گول تبدیل کرد و نتیجه بازی را 1-1 ساخت.

View this post on Instagram

A post shared by Massimo Leppo (@massimuzzu_leppo) on

در ادامه بازی گولی به ثمر نرسید و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید، تا کار صعود به فینال در آلیانز آرنا مشخص گردد.

با این حال یاران رونالدو یک بازی دیگر برای راه یافتن به فینال کوپا ایتالیا در ورزشگاه خانگی در پیش دارند و پیروزی و یا تساوی به فینال راه خواهند یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала