Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهداف سیتی در تابستان چه‌کسانی هستند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا به تازگی فاش کرد که منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است، وقتی آبی ها تصمیم می گیرند قهرمانی لیگ برتر خود را پس بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از به تعویق افتادن برخورد لیگ برتر سیتی با وستهام یونایتد گواردیولا گفته بود که او "ایده ای در مورد نحوه تعمیرات اساسی تیمش در تابستان امسال دارد، در حالی که اصرار داشت تمرکز او برای رسیدن به این دوره باقی می‌ماند".

با توجه به اینکه سیتی در این فصل 22 امتیاز از لیورپول عقب مانده است ینابرین این تیم به دنبال تزریق انرژی و ایده هایی است، انتظار می رود پنجره نقل و انتقالات تابستانی شلوغ در اتحاد سپری شود.

اما مشخص کردن بازیکنانی که گواردیولا می خواهد و تلاش برای ورود آنها به سادگی ممکن نیست. سیتی با قوانین پیرامون بازیکنان داخلی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا محدودیت دارد.

این قوانین تجارت تابستانی آنها را شکل می دهد. در لیگ برتر فقط 17 بازیکن در یک تیم 25 نفره می توانند بازیکنان غیر داخلی باشند و سیتی قبلاً این شماره ها را پر کرده است.

دلیلش این است که فقط اسکات کارسون، رحیم استرلینگ، جان استونز و کایل واکر بازیکنان داخلی و بومی انگلیسی هستند. در ماه سپتامبر سیتی بازیکنانی از جمله آنخلینیو و آلکس گارسیا را به خدمت گرفت، که به دلیل مدتی که در آکادمی این باشگاه گذرانده اند، آنها نیز بازیکنان بومی به حساب می‌روند زیرا در آکادمی این تیم رشد کرده اند هر چند که هر دو بصورت قرضی در نیم فصل از سیتیزن‌ها جدا شدند.

کارسون یک قرارداد قرضی یک ساله دارد که می تواند یکی دیگر از گزینه های کم‌شدن تعدا بازیکنان بومی باشد، به همین دلیل است که هرگونه احتمال خروج به نفع استونز بعید به نظر می رسد.

هر دو اریک گارسیا و فیل فودن اعضای تیم اول هستند، در حالی‌که بیشتر از 21 سال ندارند.

اما مقررات فعلی و تعادل تیم سیتی به معنای خریدهای جدید از خارج از کشور فقط می تواند به صورت یک و یک دنباله باشد، و این دلیلی است که نیکولاس اوتامندی می تواند به خوبی از آن خارج شود. خرید لروی سانه توسط بایرن مونیخ نیز می تواند گزینه ای را در ترکیب گواردیولا باز کند و همچنین توضیح می دهد که چرا گمانه زنی هایی درباره آینده گابریل ژسوس وجود داشته است.

بنابراین سیتی باید بازیکنان داخلی را به خدمت بگیرد تا به تعادل تیمشان بپردازد، بازیکنان لیگ برتر هستند که باید تابستان امسال آنها را دنبال کنند؟

بن چیلول (لسترسیتی)

تا زمان عزیمت آنجلینو به آربی لایپزیگ سیتی، سه دفاع چپ داشت اما همه آنها دارای علامت‌های سؤالی بودند. الکساندر زینچنکو در آنجا گزینه ی بداهه ای است و در حالی که پول زیادی برای بنجامین مندی خرج شده است، این یک چالشی مداوم است تا او را متناسب و آماده بازی نگه دارند.

اگر گواردیولا در این تابستان یک انتخاب مدافع چپ جدید را دنبال کند، به نظر می رسد چیل‌وِل لستر سیتی هدف اصلی است. او اخیراً در فُرم خوبی قرار ندارد اما همچنان به نظر می رسد یکی از بهترین دفاع چپهای لیگ در این فصل هست.

View this post on Instagram

A post shared by Chilly (@benchilwell) on

جک گریلیش (استون ویلا)

گریلیش کاپیتان استون ویلا می تواند گزینه ای گسترده و به عنوان شماره 8 باشد، زیرا احتمالاً در هنگام خروج دیوید سیلوا از سیتی احتمالاً به گزینه این تیم به گزینه هافبک هجومی نیاز دارد.

گواردیولا یک هوادار بزرگ ستاره 24 ساله است و در یکی از سه موردی که با وی صحبت کرده است، وی را به عنوان "بازیکن استثنایی" معرفی کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Jack Grealish (@jackgrealish) on

آرون رامس‌دیل (بورنموث)

با توجه به احتمال زیاد خروج کارسون و کلودیو براوو ممکن است در این تابستان دروازه بان شماره 2 جدیدی مورد نیاز باشد و اگر او در خانه رشد پیدا کرد، کمک می کند.

رامسدیل 21 ساله عملکردی خوب در بازی‌های گیلاس‌ها داشته استد و به وضوح از توانایی های زیادی به عنوان دروازه بان برخوردار است. او می تواند پوشش ایده آل برای ادرسون باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Aaron Ramsdale (@aaronramsdale) on

ویلفرد زاها (کریستال پالاس)

نیاز سیتی برای وینگر ممکن است به آینده سانه بستگی داشته باشد یا اینکه آیا بایرن تابستان امسال پیشنهاد جدیدی برای ملی‌پوش آلمان فراهم می کند.

اما اگر او ترک کند، سیتی می تواند به زاها نگاه کند ، که از بازی های خوب در برابر سیتی برای پالاس لذت برده است و به نظر می رسد سلهرت پارک را ترک خواهد کرد. او با توجه به حضورش در منچستریونایتد در آخرین حرکت بزرگ خود، موفقیت خاصی نخواهد داشت، اما این مناسب برای قالب بازیکن بزرگی برای گواردیولا است.

View this post on Instagram

A post shared by @wilfriedzaha on

ناتان آکه (بورنموث)

عزیمت به اوتامندی ممکن است جای خالی برای میانه خط دفاع در ترکیب تیم سیتی ایجاد کند و آکه بازیکنی است که قبلاً به آنها نگاه کرده بود. او برای بورنموث یک فصل مصدومیت متحمل شده اما روی توپ راحت است و کنترل توپ مناسب این بازیکن باعث جذابیت او می شود.

View this post on Instagram

A post shared by Nathan Aké (@nathanake) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала