Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: بارسا اندازه رئال شانس قهرمانی در لالیگا دارد

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا معتقد است تیمش برای قهرمانی در لالیگا اندازه رقیب سنتی خود شانس دارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دیدار نفس‌گیر برابر بتیس به برتری رسید تا فاصله سه امتیازی اش با رئال مادرید در صدر جدول را حفظ کند. آبی‌اناری‌ها فردا شب در چارچوب رقابت‌های لالیگا میزبان ختافته است. کیکه ستین، سرمربی کاتالان‌ها در نشست خبری پیش از این بازی با رسانه‌ها صحبت کرده است.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستین: بارسا نیاز شدید به مهاجم دارد، بازی با بتیس برای من فوق‌العاده است

ستین در مورد قهرمانی تمیش در لالیگا اظهار داشت:«ما به اندازه رئال مادرید شانس قهرمانان داریم. آنها سه امتیاز بیشتر از ما دارند، اما ما باید در برنابئو بازی کنیم و انتظارات بالایی از این دیدار داریم».

سرمربی بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد فوق ستاره تمیش فزود:«اگر مسی در ترکیب قرار گیرد بدان معناست که او مشکلی ندارد و می تواند بازی کند. من زمان زیادی را به ارزیابی این موضوع اختصاص داده ام و می دانم که همانند دیگر بازیکنان، مسی هم به استراحت نیاز دارد. این بازیکنان سالها است که به بازی کردن در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه عادت دارند و در بعضی موارد نیازی به استراحت دادن به آنها نیست».

ستین در پایان صحبت‌هایش در مورد دیدار برابر ختافه گفت:«حریف ما در شرایط مساعدی قرار داشته و اخیرا نمایش خوبی ارائه داده است. برنامه خوب ختافه باعث شده آنها تا این مقطع از فصل در این شرایط خوب قرار بگیرند. ختافه در حال حاضر در رقابت های اروپایی حاضر بوده و شکست دادن آنها دشوار است».

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала