20 کشته و زخمی در دو رویداد ترافیکی در شاهراه کابل – شمال

© Sputnik / V. Kiselev /  مراجعه به بانک تصاویر 20 کشته و زخمی در دو رویداد ترافیکی در شاهراه کابل – شمال
  20 کشته و زخمی در دو رویداد ترافیکی در شاهراه کابل – شمال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی وقوع دو رویداد ترافیکی در ولایت های سمنگان و پروان دو نفر جان باخته و 18 نفر دیگر زخمی شده اند. این دو رویداد در مسیر شاهراه کابل – شمال به وقوع پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، منیر رحیمی سخنگوی پولیس سمنگان می گوید که در پی برخورد یک موتر مسافربری نوع «580» با موتر باربری «سوزکی» در منطقه سربندر شهر ایبک، مرکز سمنگان دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخم برداشته اند.

به گفته او، این رویداد ترافیکی به دلیل بی احتیاطی راننده گان به وقوع پیوسته است، در این حادثه یک سرنشین موترباربری کشته شده اند.

غزنی - اسپوتنیک افغانستان
8 کشته وزخمی در یک حادثه ترافیکی در غزنی

موتر مسافری «580» از کابل به سمت مزار شریف در حرکت بوده است که در چاره سانحه ترافیکی شده است.

از جانب دیگر یک موتر مسافربری نوع «303» با یک موتر مسافربری نوع «سوپرکشتم» در ولسوالی جبل السراج پروان برخورد کرده است که در نتیجه آن، 13 نفر زخم برداشته اند.

وحیده شهکار، سخنگوی والی پروان می گوید که این رویداد ترافیکی به دلیل یخ بندی جاده به وقوع پیوسته است، شش زن، یک مرد و چهار کودک زخمی شده اند.

حادثات ترافیکی در کنار این رویداد های جنگی سالانه شمار زیادی را به کام مرگ می فرستد، دلیل بیشتر وقوع این رویدادهای بی شمار، خرابی و عدم معیاری بودن جاده ها و عدم رعایت قوانین ترافیکی به حساب می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала