امریکا شهروندانش را از کشتی قرنطین شده در جاپان بیرون می کند

© REUTERS / Issei Katoامریکا شهروندانش را از کشتی قرنطین شده در جاپان بیرون می کند
امریکا شهروندانش را از کشتی قرنطین شده در جاپان بیرون می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفارت ایالات متحده امریکا در توکیو از بیرون کردن شهروندان این کشور از کشتی قرنطین شده در جاپان خبر داد.
در کشتی قرنطین‌شده بخاطر ویروس کرونا چه می‌گذرد؟ عکس، ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
در کشتی قرنطین‌شده بخاطر ویروس کرونا در جاپان چه می‌گذرد؟ عکس، ویدیو

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویوریک تایمز، سفارت امریکا با انتشار خبرنامه ای از بیرون کردن شهروندانش از کشتی قرنطین شده در جاپان خبر داد.

بر اساس نامه ارسال شده سفارت امریکا در جاپان به مسافران و اعضای خدمه امریکایی کشتی قرنطین شده، سفارت امریکا به مسافران و خدمه امریکایی نوشته است، که یک پرواز چارتر روز یکشنبه برای کسانی که می خواهند به ایالات متحده امریکا برگردند، می رسد.

در این نامه آمده است:- "ما می دانیم که این یک تجربه اضطراب زا بوده است و ما همچنان به ارائه همه ای پشتیبانی هایی که می توانیم انجام می دهیم و شما را با خیال راحت دوباره با خانواده و دوستان در ایالات متحده خواهیم رساند".

در این نامه همچنین آمده است، که بس ها، امریکایی ها و وسایل آنها را از کشتی به سمت هواپیمای چارتر شده منتقل می کنند و افراد پیش از سوار شدن معاینه می شوند. این هواپیما در پایگاه نیروی هوایی تراویس در کالیفرنیا فرود خواهد آمد. برخی از مسافران از آنجا به سمت پایگاه هوایی لاک لند در تگزاس فرستاده خواهند شد.

یک کشتی مسافربری بیش از یک هفته می شود که در قرنطین قرار دارد و بیش از 200 نفر تاکنون به ویروس کرونا آلوده شده اند.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 31 دسمبر سال 2019، مقام های چینایی از شیوع سینه بغل ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبئی) به سازمان بهداشت جهانی خبر دادند. کارشناسان عامل ایجاد کننده این بیماری شناسایی و کروناویروس نامیدند. پس از آن سازمان بهداشت جهانی گسترش این بیماری را فوریت های بین المللی تشخیص داد و این بیماری را COVID-2019 نامگذاری کرد. شمار مبتلایان تا اکنون در چین به بیش از 66.4 هزار نفر رسیده و 1523 نفر در اثر این بیماری جان باخته اند و بیش از 500 نفر در بیرون از چین به این بیماری مبتلا شده اند که از جمله دو تن از شهروندان چین در روسیه زیر درمان هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала