Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استون‌ویلا 2-3 تاتنهام؛ پیروزی لک‌لک‌ها با درخشش سون

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام  Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام در زمین حریفش استون‌ویلا به برتری سه گله دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال تاتنهام و استون ویلا امشب در بیست‌وششمین هفته از بازی‌های لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه "ویلا‌پارک" مقابل هم وارد مستطیل سبز شدند که سرانجام این دیدار با درخشش سون با حساب 3-2 به سود شاگردان مورینیو به پایان رسید.

در این بازی آلدرویرلد ابتدا در دقیقه 9 گل به خودی زد و اما در ادامه و در دقیقه 27 توانست گل خورده را خودش جبران کند و نتیجه را 1-1 ساخت. بازی آرام دنبال می‌شد که در دقیقه 45 بازی داور با دخالت داور ویدیویی برای تاتنهام پنالتی گرفت که  "سون" در ضربه اول نتوانست آنرا به گل بدل کند و در برگشت موفق شد دروازه‌ی میزبان را باز نماید و نتیجه را 2-1 بسازد.

در نیمه دوم بازیکنان دو طرف به خصوص میزبان، بیشتر حمله می‌کردند ولی تا پایان 90 دقیقه معمولی دروازه‌ها گشوده نشد تا اینکه در دقیقه 84 هیونگ مین‌سون گل سوم تیمش را به ثمر رساند و حساب کار 4-1 به ثمر رساند.

با این برتری تیم مورینیو 40 امتیازی شد و در مکان پنجم جدول ایستاد در حالیکه استون‌ویلا  با 25 امتیاز در رده 17 جدول ماند تا فقط یک امتیاز با جایگاه سقوط فاصله داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала