شیرینی بخورید و چاق نشوید

© Fotolia / Ivanmateevشیرینی بخورید و چاق نشوید
شیرینی بخورید و چاق نشوید  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک متخصص تغذیه از فرانسه در مورد نحوه خوردن شیرینی‌جات و عدم افزایش وزن سخن زد.

به گزارش اسپوتنیک، «لتیزیا کرونا» متخصص تغذیه از کشور فرانسه در مورد نحوه خوردن شیرینی‌جات و عدم افزایش وزن و همچنان در باره این که آیا رژیم غذایی برای کاهش وزن موثر است یا خیر سخن زد.

کربوهیدراتی که باعث سرطان می شود نامبرده شد - اسپوتنیک افغانستان
خطرناکترین شیرینی نامبرده شد

این متخصص تغذیه معتقد است که رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن چندان موثر نیستند.

او می‌گوید: ما می‌توانیم وزن را بدون رعایت رژیم غذایی دقیق کاهش دهیم. علاوه بر این، بعد از این که از رژیم غذایی به رژیم عادی برگردید تمایل به افزایش وزن وجود دارد. به جای رژیم غذایی بهتر است یک رژیم متعادل حفظ شود.

خوردن شیرینی‌جات بدون افزایش وزن ممکن است. با این حال چند قانون وجود دارد.

خانم کرونا گفت: اگر فرد می‌خواهد از شیرینی‌جات استفاده کند می‌تواند این کار را در پایان وعده غذایی انجام دهد. اما هیچ وقت نباید چاشت و شام خود را جایگزین شیرینی کنیم. شما می‌توانید اندکی شیرینی را پس از وعده‌های غذایی صرف کنید.

وی همچنان توصیه می‌کند که افراد با وزن اضافه نباید از یک وعده غذایی صرف‌نظر کنند. اگر این کار اتفاق بیفتد، احساس گرسنگی شدید به‌وجود می‌آید و شماری  با استفاده از مصرف قند سعی می‌کنند که به اندازه کافی از گرسنگی گریز نمایم، اما قند احساس سیر بودن را نمی‌دهد.

به گفته وی، برای کاهش وزن، باید به کالری مصرفی خود توجه داشته باشید و در مورد افزایش هزینه‌های انرژی از جمله ورزش در زندگی خود فکر کنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала