Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشینان احتمالی گواردیولا در منچسترسیتی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که گواریولا در پایان فصل از منچسترسیتی جدا شود، برندن راجرز سرمربی بر حال لسترسیتی و پوچتیو سرمربی سابق تاتنهام گزینه های احتمالی پپ در سیتی خواهند بود.

منچسترسیتی به حکم یوفا برای دو سال از حضور در رقابت های اروپایی محروم شده است. حالا باشگاه سیتی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده است تا این حکم برداشته شود.

دیلی تلگراف میگوید در صورت نهایی شدن این حکم، گواردیولا در پایان فصل از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد و به تیم دیگری خواهد پیوست.

با این حال مدیران سیتی دو گزینه برای جانشینی وی دارند. روجرز سرمربی لسترسیتی که در رقابت های این فصل با لسترسیتی نتایج خوبی گرفته و همچنین پوچتیو سرمربی سابق تاتنهام که چندی پیش از این تیم اخراج شد، گزینه های احتمالی مدیران سیتی برای جانشینی پپ گواردیولا هستند.

منچسترسیتی 10 روز فرصت دارد تا درخواست فرجام‌خواهی حکم صادره از سوی یوفا را به دادگاه CAS تسلیم کند که نتیجه آن می‌تواند نقش مهمی در ماندن یا جدایی پپ از منچسترسیتی ایفا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала