پلوسی: هر کدام از نامزدان دموکرات، رئیس‌جمهوری بهتر از ترامپ خواهد بود

© REUTERS / JOSHUA ROBERTSپلوسی: هر کدام از نامزدان دموکرات، رئیس‌جمهوری بهتر از ترامپ خواهد بود
پلوسی: هر کدام از نامزدان دموکرات، رئیس‌جمهوری بهتر از ترامپ خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده امریکا گفت: هر کدام از نامزدان دموکرات، رئیس‌جمهوری بهتر از ترامپ خواهد بود.
نانسی پلوسی: دلایل کافی برای برکناری ترامپ وجود دارد - اسپوتنیک افغانستان
نانسی پلوسی: دلایل کافی برای برکناری ترامپ وجود دارد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان امریکا شنبه شب گفت: هر کدام از کاندیدهای حزب دموکرات که در انتخابات به پیروزی برسد، عملکرد بهتری نسبت به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا خواهد داشت.

او در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان گفت:- "به راحتی می‌توان گفت هر کدام از کاندیداهای دموکرات، نسبت به کسی که در حال حاضر در کاخ سفید اقامت دارد، رئیس‌جمهور بهتری خواهد بود".

پلوسی افزود:- "با وجود احترام به نتایج رأی‌گیری در ایالت‌های نیوهمپشایر و آیووا، جو بایدن را خارج [از گود رقابت] نمی‌بینم".

وی افزود:- "حتی نمی‌توانم تصور آن را داشته باشم، که ترامپ دوباره به‌عنوان رئیس‌جمهور امریکا انتخاب شود، اما هیچ چیز همیشگی نخواهد بود".

همچنین پلوسی با دفاع از پاره کردن متن سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره گفت: حرف‌هایی که ترامپ در آن روز می‌زد مطابق با واقعیت نبود و «دریافتم که تقریباً در هر صفحه از سخنانش مطلبی قابل اعتراض وجود داشت».

رئیس مجلس نمایندگان امریکا ضمن انتقاد از این‌که سناتورهای جمهوری‌خواه «جرأت» کافی برای گناهکار شناختن ترامپ در جلسه دادگاه استیضاح را نداشتند، گفت «البته بجز "میت رامنی". خدا حفظش کند».

یادآوری می کنیم، که قرار است شنبه هفته آینده در ایالت نوادا به عنوان سومین ایستگاه، انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها برگزار می شود. تاکنون «پیت بوته‌جج» در ایالت آیووا پیروز شده و «برنی سندرز» هم در ایالت نیوهمپشایر به پیروزی رسیده است. 

طبق نتایج یک نظرسنجی، تنها کسی که در میان نامزدهای دموکرات نزدیک‌ترین رقابت با ترامپ را خواهد داشت، سندرز است اما او هم با کسب ۴۵ درصد در برابر ۴۷ درصد ترامپ، رقابت را به او خواهد باخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала