Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور گواردیولا در یوونتوس واقعا جذاب خواهد بود

© AFP 2023 / Oli Scarffپپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الساندرو دل پیرو می گوید که حضور پپ گواردیولا در یوونتوس برای او جالب است و پیش بینی می کند که تابستان جذابی پیش روی این تیم باشد.

به گزارش اسپوتنیک، آلساندرو دل‌پیرو که خود میان سال‌های 1993 تا 2012 در عضویت تیم فوتبال یوونتوس بود، درباره احتمال حضور سرمربی کنونی منچسترسیتی روی نیمکت راه‌راه پوشان تورین در صحبت کرده است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جانشینان احتمالی گواردیولا در منچسترسیتی

دل‌پیرو در صحبت با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در این خصوص اظهار داشت:«به نظر من، گواردیولا به‌خاطر کارهایی که در گذشته کرده و در حال حاضر در منچسترسیتی انجام می‌دهد، مناسب هر باشگاهی است. پپ در آلمان با بایرن به قهرمانی رسید، در اسپانیا هم با بارسلونا به قهرمانی دست یافت و حدس می‌زنم که او حالا قهرمانی در ایتالیا و فرانسه را کم دارد. قطعاً دیدن گواردیولا در ایتالیا می‌تواند واقعا جالب باشد. این تابستان، تابستان گرمی برای فوتبال خواهد بود».

پپ گواردیولا اخیرا به یوونتوس لینک شده و پس از این که منچسترسیتی به دلیل عدم رعایت قوانین فیرپلی مالی به مدت دو سال از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان منع شد، این شایعات بیش از پیش افزایش پیدا کرد. سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ تا جون 2021 با منچسترسیتی قرارداد دارد اما دل پیرو انتظار دارد که اتفاقاتی در تابستان پیش رو رخ دهد.

یوونتوس در حالی خود را آماده رویارویی با المپیک لیون در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که از دید بسیاری از کارشناسان، شاگردان مائوریتزیو ساری شانس بالایی برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند و دل‌پیرو هم با این نظر کارشناسان هم‌عقیده است.

مهاجم پیشین بیانکونری در این خصوص اظهار داشت:«لیورپول و یوونتوس رقبای بزرگی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند و البته رئال مادرید را هم نباید فراموش کرد. در لیگ قهرمانان مهم نیست که شما در لیگ خودتان چه وضعیتی دارید و به مانند همیشه جوی متفاوتی در این تورتمنت به وجود می‌آید».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала