سفیر روسیه در ترکیه: ارسال پیام های تهدید آمیز علیه من ادامه دارد

© Photo / Embassy of the Russian Federation in the Republic of Turkeyسفیر روسیه در ترکیه: ارسال پیام های تهدید آمیز علیه من ادامه دارد
سفیر روسیه در ترکیه: ارسال پیام های تهدید آمیز علیه من ادامه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در ترکیه تأیید نموده که پیام های تهدید‌آمیزی را علیه خود دریافت نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، الکسی یرخوف؛ سفیر روسیه در ترکیه اعتراف نموده است که تا هنوز هم  پیام های تهدید و توهین آمیز علیه خود دریافت می کند.

این دیپلمات گفت: "در آخرین پیام های که دیشب و امروز صبح به آدرس وی مواصلت نموده؛ جملاتی مانند:" ما آسمان خراش هایی را از جمجمه های ارتشیان شما خواهیم ساخت" ؛" بهای هر قطره خونی را که شما ریخته‌اید، خواهید پرداخت" و ازاین قبیل ارسال شده است.

 به گفته سفیر روسیه، چنین پیام هایی را نمی توان بی توجه گذاشت، وی گفته است از امنیت خود نگران است  زیرا از او به خوبی محافظت می شود.

  سفیر روسیه در ترکیه بر اهمیت جلوگیری از ترویج نفرت بین مردم روسیه و ترکیه تأکید کرد.

 او «عطش خونریزی» در میان برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی پیام‌ها و نفرت‌پراکنی‌ها را موجب مسدود شدن راه تفکر منطقی دانست.

ابراز نگرانی سفیر روسیه در ترکیه در حالی است که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه ایران و روسیه را شریک آن‌چه «کشتار غیرنظامیان» در ادلب خواند؛ دانست.

همان‌طور که «الکسی یرخوف» اشاره کرد، تهدید سفیر روسیه در ترکیه همزمان با پیشروی ارتش سوریه در ادلب، در حالی است که پنج سال پیش نیز در زمان عملیات آزادسازی استان حلب، یک پلیس ترکیه، «آندره کارلوف» سفیر وقت مسکو در آنکارا را به هنگام بازدید از یک موزه با شلیک گلوله به قتل رساند و در حالی که فریاد می‌زد گفت که این کار را به خاطر حلب انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала