Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی مرد بارسلوناست، او تاریخچه این باشگاه است

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کافو، اسطوره فوتبال برازیل به این باور است که جدایی لیونل مسی از بارسلونا بر شرایط خوب او تاثیری نخواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، کافو، ستاره پیشین تیم‌ فوتبال میلان که بیشترین بازی ملی تاریخ برازیل را در کارنامه‌اش دارد، به این باور است که فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در هر باشگاهی که بازی کند، همان مسی است.

Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمار نگران‌کننده‌ی فوق‌ ستاره بارسلونا

این اسطوره فوتبال برازیل در صحبت با «منی اسپورت» در این خصوص اظهار داشت:«هیچکس نمی‌داند. سخت است که بگویم مسی به کار خود در بارسلونا ادامه می دهد یا از این باشگاه جدا می شود. امروز مسی مرد بارسلوناست. او تاریخچه بارسلوناست. اما اگر با تصمیم خودش بخواهد از این تیم جدا شود، همیشه مسی باقی خواهد ماند و همیشه همینطور در یاد همه فوتبالدوستان خواهد بود».

شایعات پیرامون آینده مسی در باشگاه بارسلونا در هفته‌های اخیر افزایش پیدا کرده و برخی باور دارند که ممکن است این بازیکن در اواخر دوران حرفه‌ای خود نیوکمپ را ترک کند. او اخیرا مشاجراتی را با اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسا، به صورت علنی نیز داشته است.

از سوی هم در این اواخر فوق ستاره آبی‌اناری‌ها حضور درخشانی در بازی‌ها ندارد و با افت بی‌سابقه‌ای در امر گل‌زنی بوده است. مسی در چهار بازی اخیر 31 ضربه به سمت دروازه رقبا زده که 15 تای آن نیز در چارچوب بوده، اما هیچکدام تبدیل به گل نشده است. اگرچه کاپیتان بارسلونا در هفته های اخیر در ارسال پاس گل فوق العاده بوده، اما هواداران این تیم می دانند برای موفقیت در ادامه فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان، آنها مانند همیشه به کارنامه درخشان مسی در زمینه گلزنی نیاز دارند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала