Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: از نتیجه‌ی که گرفتیم راضی نیستم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان در مورد توقف رئال مادرید مقابل سلتاویگو در برنابئو صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از پایان بازی تیمش برابر سلتاویگو در موارد مختلفی با رسانه‌ها صحبت کرده است. او در پاسخ این پرسش که آیا از تساوی نارحت است، اظهار داش:«بله ناراحتم چرا که تلاش خوبی داشتیم. دو امتیاز در خانه از دست رفت. آسان نیست که بعد از دریافت گل به بازی برگشتی. لیاقت این نتیجه را نداشتیم. از این که دو امتیاز از دست رفت، دلخور هستم. پنج دقیقه مانده بود. شاید بگوییم که ما روی گل اشتباه کردیم اما پاس دنیس عالی بود».

تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال 2 سلتاویگو 2 ، تیم زیدان متوقف شد اما صدرنشین ماند

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد نحوه بازی شاگردانش اظهار داشت:«نگران نیستم اما می دانید که بازیهای مشکلی پیش روی ماست. باید جدیت داشته باشیم. گل اول اشتباه ما بود اما گل دوم با پاس عالی دنیس بود و باید این را تائید کنیم. نگران نیستیم. فوتبال همین است. به ما دو پل زدند. سلتا لیاقت امتیاز گرفتن در این بازی را نداشت».

زیدان در ادامه صخبت‌هایش همچنان گفت:«ضعف دفاعی با سیستم 3-3-4 :” بارها با این روش بازی نکردیم و ما را تضعیف نکرد. در نیمه اول جایگیری خوبی نداشتیم اما مشکلی نیست. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. مقابل بازیکنان خوبی بازی کردیم. سخت است که همیشه جدیت داشته باشی. هر از گاهی نمی توانی به خوبی دفاع کنی اما به طور کلی بد کار نکردیم».

سرمربی کهکشانی‌ها در پایان صحبت‌هایش صدرنشینی در لالیگا گفت:«در خانه مشکلی نداریم. فعلا صدرنشین جدول هستیم و این نکته خیلی مهمی است. امتیاز از دست می دهیم اما فوتبال همین است. این ها جزئیات هستند و باید بهتر شویم. باید تمرکز داشته باشیم. قطعا ناراحت هستیم. تلاش خوبی در نیمه دوم داشتیم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала