ممنوعیت رفت و آمد برای عابران و موتر ها از ترس کرونا در هوبی چین

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر ممنوعیت رفت و آمد برای عابران و موتر ها از ترس کرونا در هوبی چین
 ممنوعیت رفت و آمد  برای عابران و موتر ها از ترس کرونا در هوبی چین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات ولایت هوبی چین با صدور حکمی ممنوعیت حرکت برای عابران پیاده و انواع موتر ها را صادر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات ولایت هوبی چین  با وضع مقررات جدید، در بخش مرکزی این شهر رفت و آمد عابران پیاده و وسایط ترانسپورتی را ممنوع اعلام نموده است.

براساس مقررات ، به ساکنان دستور داده شده تا در خانه های خود بمانند، یک استثنا فقط برای پزشکان و کارمندان سازمان های مرتبط با زندگی شهری در نظر گرفته شده. با این حال، حتی برای آنها نیز، مسیرهای ویژه ای مشخص شده که فقط در آنها برای شان اجازه تردد داده می‌‎شود. در غیر اینصورت تا 10 روز حبس و  جواز رانندگی شان لغو خواهد شد.

سرقت 600 رول کاغذ تشناب در هنگ کنگ  - اسپوتنیک افغانستان
سرقت 600 رول "کاغذ تشناب" در هنگ کنگ

دولت چین پیش ازاین دستور داد هر کس که وارد شهر پکن، پایتخت، شود باید دو هفته در قرنطینه بماند و ناقضان این دستور را به مجازات تهدید کرده است.

 امروز (17 فبروری) وزارت بهداشت چین اعلام کرد در 24 ساعت گذشته یکصد نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار جان باختگان این ویروس در چین به یک هزار و 770 تن رسید.

در بیانیه وزارت بهداشت چین آمده است: طی 24 ساعت گذشته بیش از 1900 مورد جدید ابتلا به این ویروس گزارش شده است که شمار مبتلایان را به رقم بی سابقه نزدیک به 70 هزار مورد رساند.

گفتنی است ویروس جدید کرونا (2019-nVoC) برای اولین بار 12 دسامبر در شهر ووهان چین شناسایی شد. کمیسیون بهداشت و درمان شهرداری ووهان در 31 دسامبر، اعلام کرد که 27 نفر که با بازار غذاهای دریایی شهر در ارتباط بودند، به این "بیماری مرموز" مبتلا شده اند.

واکسنی برای این ویروس تاکنون وجود ندارد و تنها راه نجات از آن تشخیص زودهنگام و درمان بیمار زیر نظر پزشکان در قرنطینه است. مقامات چینی از شهروندان این کشور خواسته‌اند از حضور در اماکن شلوغ و عمومی خودداری کنند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала