Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبلاک: این لیورپول واقعا قدرت‌مند است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر یان اوبلاک Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ростов" - "Атлетико"
یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکو مادرید، می گوید که تمامی بازیکنان لیورپول باعث نگرانی او در میدان می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول و اتلتیکو مادرید امشب و در چارچوب دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. این دیدار آزمایش سختی برای اوبلاک در برابر یکی از بهترین خط حمله‌های اروپا خواهد بود اما او تنها از بابت یک بازیکن خاص نگران نیست.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی اتلتیکومادرید: لیورپول کلوپ در تاریخ ثبت می‌شود

دروزاه‌بان اتلتیکو مادرید در پاسخ این پرسش که آیا از بابت سادیو مانه، محمد صلاح یا فیرمینو نگران است، گفت:«ما همه چیز را آنالیز کردیم. آن سه بازیکن فوق العاده هستند. اما این فقط آنها نیستند. لیورپول تیمی است که تمام بازیکنان آن بسیار خوب هستند و علاوه بر این در اوج آمادگی نیز به سر می برند. همه آنها باعث نگرانی من می شوند. ما برابر سه بازیکن خوب به میدان نمی‌رویم بلکه برابر یک تیم خوب قرار می گیریم».

او در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«فکر میکنم تیمی که در طول سال تنها در یک بازی شکست خورده یک مدعی شایسته به حساب می آید. اما این موضوع بدین معنا نیست که ما تسلیم می‌شویم.ما می خواهیم با امیدواری به بازی دوم برویم و می خواهیم تمام تلاشمان را بکنیم. من معتقدم وقتی یک تیم در طول فصل تنها در یک بازی مغلوب شده، لیاقت عنوان بخت اول کسب عنوان قهرمانی را داراست. البته این بدان معنا نیست که ما تسلیم شده ایم، شانس ما برای صعود به دور بعدی هنوز هم وجود دارد و ما می خواهیم تا حد امکان نمایش خوبی ارائه داده و تلاش کنیم».

لیورپول و اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند. این دیدار امشب ساعت 12:30 به وقت افغانستان برگزار می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала