Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تند رایولا به سولسشر؛ پوگبا بچه پدرت نیست!

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ستاره فرانسوی منچستریونایتد به صحبت‌های سرمربی این تیم در خصوص پل پوگبا واکنش تنده نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، در روزهای اخیر مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا در مورد احتمال جدایی ستاره فرانسوی در پایان فصل از منچستریوناید سخن گفت. این اظهارات با واکنش اولگنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ مواجه شد. سرمربی نارویجی یوناید در پاسخ به این صحبت‌های رایولا اظهار داشت:«پل بازیکن ما است نه بازیکن رایولا».

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد جدید یووه برای جذب پوگبا

دیری نگذشت و این رایولا به گفته‌های سولسشر پاسخ داد. او در صحبت با فوتبال ایتالیا در این مورد گفت:«سولسشر باید خیلی چیزها را بداند. از جمله این که پل پوگبا، زندانی و ارث پدری‌اش نیست. من انسان آزاده‌ای هستم که نظرم را می‌توانم بیان کنم.تا به امروز نیز احترام گذاشته‌ام.سولسشر باید این نکته را نیز بداند. سولسشر باید مواردی را که در تابستان به پوگبا گفت به خاطر بسپارد. من فکر می کنم سولسشر ممکن است به دلایل مختلف نا امید شود. من فکر می‌کنم او بابت چیزهای دیگری نگران است».

هافبک فرانسوی در آستانه جدایی از منچستریونایتد در تابستان گذشته قرار داشت اما در نهایت این اتفاق عملی نشد. منابع خبری ایتالیایی مدعی شده اند که یوونتوس آماده است تا با معاوضه آدرین رابیو و آرون رمزی تلاش خود برای خرید پل پوگبا را انجام دهد. مدیر برنامه های این بازیکن نیز آتش شایعات را شعله ورتر کرده و مدعی شده بود که پوگبا به بازگشت به یوونتوس فکر می کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала