دو عادت‌ مضری ‌که افراد در روز انجام می‌دهند

© Photo / Sam Azgorدو عادت‌ مضری ‌که افراد در روز انجام می‌دهند
دو عادت‌ مضری ‌که افراد در روز انجام می‌دهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفاده مداوم از تلفن هوشمند و همچنین عادت به جویدن چیزهای كوچك می باشند.

به گزارش اسپوتنیک، الكسی وادووزوف، تخصص عادات امروز 18 فبروری در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشته است که عادت های روزمره ای كه بیش از همه با اصول بهداشتی مغایر هستند، استفاده مداوم از تلفن و همچنین عادت به جویدن چیزهای كوچك می باشند.
وی همچنین تاکید کرد که عادت به گاز گرفتن نوک قلم، قلم‌پنسل و حتی گاز گرفتن برخی اشیاء کوچک مانند کارتها چندان بی ضرر نیست. این کار نه تنها کاملاً بهداشتی نیست بلکه عادت به گاز گرفتن مداد می تواند بر وضعیت دندان تأثیر منفی بگذارد. این عادت مینای دندان را از بین می برد و افرادی که دائماً چیزی را با دندان گاز می گیرند مانند تار خیاطی، نوار چسب و پوست کردن روکش سیم، سلامتی خود را در معرض خطر قرار می دهند.
ودووزوف با توجه به استفاده مداوم از تلفن هوشمند، تأکید کرد که این وسیله کثیف ترین موردی است که مردم بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. با توجه به تحقیقات این امر ثابت شده است. مردم تلفن هوشمند خود را همه جا می برند مانند حمل و نقل عمومی، توالت، سر میز نان خوری.
وی توصیه کرد مرتباً گوشی هوشمند خود را با دستمال مرطوب ضد باکتری تمیز کنند، اما در مورد استفاده از مایعات حاوی الکل احتیاط کنند، زیرا ممکن است به صفحه نمایش آسیب بزند.
علاوه بر این، استفاده مداوم از تلفن هوشمند باعث اعتیاد به اینترنت می شود، می تواند باعث بروز حوادث، بینایی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала