Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قوانین جدید مالی، فرصت بزرگ برای بارسا در راه جذب لاتارو

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که با توجه به قوانین جدید مالیاتی در ایتالیا، باشگاه اینترمیلان به خروج لاتارو در تابستان پیشرو موافقت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا از مدتی به اینسو خواهان جذب لاتارو مارتینز آرجانتینی است و در صورت عدم موافقت باشگاه اینتر، آن‌ها مبلغ فسخ قرارداد 111 میلیونی این بازیکن را خواهند پرداخت تا این بازیکن جانشین بلند مدت سوارز شود.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
علاقه بارسا به لاتارو، یونایتد را از خرید این بازیکن منصرف کرد

این باشگاه می‌تواند از قوانین جدید مالیاتی در ایتالیا نیز سود ببرد و با این قانون سران اینتر را برای فروش لاتارو قناعت دهد.

در قوانین جدید مالیاتی ایتالیا که از ابتدای امسال لازم  به اجرا است، به افرادی که جدیداً در این کشور به کار و سرمایه گذاری آغاز می‌کنند، کاهش قابل توجهی در مالیات نظر گرفته شده است.

با توجه به این مسئله و علاقه اینتر به فیلیپه کوتینیو، آرتورو ویدال، کارلس آلنیا و ژان کلر تودیبو، بارسا این بازیکنان را وارد معامله خواهد کرد.

اینتر نیز با توجه به کاهش مالیات در دستمزد این بازیکنان ممکن آماده فروش لاتارو شود و به این بازیکن اجازه پیوستن به بارسا را بدهد.

اینتر در حال حاضر مالیات زیادی از دستمزد لاتارو را پرداخت می‌کند و در صورت جدایی این بازیکن و پیوستن بازیکن جدید به این باشگاه، این مبلغ کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала