Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد: تصمیمات داور غیرمنصفانه بود؛ مگوایر باید اخراج می‌شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانک لمپارد Футбол. Тренировка ФК "Челси"
فرانک لمپارد Футбол. Тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است که تصمیم‌های داور در بازی بسیار سخت‌گیرانه و ناعادلانه بود.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی چلسی از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد بازی شب گذشته تیمش برابر منچستریونایتد صحبت کرد. لمپارد این خصوص اظهار داشت:«مگوایر باید کارت سرخ می‌گرفت و گلی که از یلیکونتا به ثمر رسید باید درست حساب می‌شد. فکر می‌کنم کمک داور ویدویی برای رفع ابهام و قضاوت عادلانه در چنین صحنه‌های وارد فوتبال شده است. تصمیمات داور واقع ناعادلانه بود».

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چلسی 0 – منچستریونایتد 2؛ لمپارد رفت و برگشت باخت+عکس

سرمربی چلسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:«این یک شب دشوار برابر میچی باتشوایی بود  عملکرد مهاجمان از روی تعداد گل هایی که آنها به ثمر می رسانند قضاوت می شود. ما از سوی مهاجمان به گلزنی نیاز داریم و این اتفاق در طول این فصل رخ نداده است. تصمیمات داوری اهمیت زیادی دارم و من تصور می کنم کارکرد تکنولوژی بازبینی صحنه نیز باید همین باشد. در صحنه‌ای که هری مگوایر مرتکب خطا شد این اتفاق در مقابل من رخ داد و من مطمئن هستم که باید اخراج می شد».

لمپارد در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«من نمی خواهم در مورد پنجره نقل و انتقالاتی صحبت کنم. واضح است که ما شانس زیادی ایجاد می کنیم، اما نمی توانیم آنها را تبدیل به گل کنیم. من علاقه ای ندارم در مورد حسرت ها و پشیمانی هایمان حرف بزنم».

چلسی در دیداری تعیین کننده در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان و در شرایطی که VAR با مردود کردن دو گل نقش مهمی در رقم خوردن نتیجه داشت، با دو گل در خانه مغلوب یونایتد شد. فرانک لمپارد مدعی شد تیمش شانس های زیادی خلق می کند، اما قادر به استفاده از آنها نیست.

 

  

 

 

 

 

 

سبک گل هایی که دریافت می کنیم و بازی هایی که در آن مغلوب می شویم برایم خوشایند نیست. ما در این دیدار در برخی لحظات اشتباهات احمقانه ای انجام دادیم، اما اینجا لیگ برتر است و شما باید در بازی هایتان به گل رسیده و پیروز شوید.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала