Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به قهرمان اروپا: بی‌خیال نباشید؛ مواظب بازی کثیف اتلتیکو باشید!

© REUTERS / Phil NobleМатч между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های انگلیس به مناسبت دیدار حساس لیورپول با اتلتیکومادرید به این تیم هشدار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود. در نخستین دیدار هم لیورپول به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود.  تیمی که فصل پیش قهرمان اروپا و در حال حاضر صدرنشین لیگ جزیره است. به همین مناسبت، رسانه‌های انگلیسی به کلوپ و شاگردانش به خاطر شیوه خاص بازی اتلتیکومادرید هشدار دادند.

این رسانه‌ها نگرانی خود را از اجرای فلسفه بازی خاص دیگو سیمئونه، سرمربی آرجنتینی اتلتیکو که مبتنی بر بازی بسته و کاملا دفاعی است،‌ ابراز کردند.

روزنامه لیورپول‌اکو نیز رویارویی با تیم دوم شهر مادرید را «وظیفه‌ای خطرناک » خواند و نوشت: «در میدانی که تک تک وظایف بازیکنان مشخص است، بکر و اوبلاک، دروازه‌بانان دو تیم نقش بسزایی دارند».

چارلی نیکولاس،‌بازیکن پیشین و تحلیل‌گر شبکه اسکای‌ اسپورت نیز عنوان کرد:«پیش‌بینی من این است که اتلتیکو دنبال بازی خشن و کسب تساوی می رود. چون سیمئونه و بازیکنانش دنبال قربانی کردن کلوپ و شاگردانش هستند».

میگوئل دلانی، سردبیر بخش فوتبال روزنامه ایندپندت به همین خاطر نوشت:«قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی و رویارویی با اتلتیکو، خطری جدی برای یورگن کلوپ و مردانش ایجاد می‌کند. لیورپولی‌ها باید بدانند مقابل اتلتیکویی قرار می‌گیرند که مربیش سیمئونه، استاد بازی کثیف است».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала