کوریای شمالی می تواند جنگنده «اف 35» آمریکا را سرنگون کند

CC0 / / کوریای شمالی می تواندد جنگنده «اف 35» آمریکا را سرنگون کند
 کوریای شمالی می تواندد جنگنده «اف 35» آمریکا را سرنگون کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشنال اینترست: کوریای شمالی می تواند در صورتی که ترامپ به ماجراجویی نظامی علیه پیونگ یانگ روی آورد، جواب دندان شکن بدهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، مجله نشنال اینترست از قدرت غافلگیرکننده نظامی کوریای شمالی برای ارتش آمریکا در صورتی که ترامپ به ماجراجویی نظامی علیه پیونگ یانگ روی آورد، پرده برداشت.

نشنال اینترست نوشت: کوریای شمالی دستگاهای دفاع هوایی خود را از دهه پنجاه قرن گذشته از بیم هر حمله آمریکا توسعه داده است زیرا امکان تکرار جنگ کوریا در آینده را محتمل می داند. اگر روزی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تصمیم به ماجراجویی علیه کره شمالی بگیرد، ارتش آمریکا با قدرت فراتر از انتظار پیونگ یانگ روبرو خواهد شد.

 سیاست جدید کوریای شمالی در قبال آمریکا   - اسپوتنیک افغانستان
سیاست جدید کوریای شمالی در قبال آمریکا

این رسانه گزارش داد: کوریای شمالی احتمالا دستگاهای دفاع هوایی در اختیار دارد که توان سرنگونی جنگنده های اف35 را هم دارد.

نشنال اینترست اعلام کرد: کوریای شمالی علاوه بر اینکه سلاح هسته ای در اختیار دارد به توسعه سیستم دفاع هوایی خود ادامه داده است و بسیار آنرا از انتظاری که دیگران دارند، پیشرفته تر کرده؛ زیرا از جنگ کره که از 1950 تا 1953 ادامه یافت درس گرفته است. در این 65 سال به توسعه دستگاهای پدافندی و دفاع هوایی و تحکیم پناهگاهها و تونلها پرداخته است تا مانع تکرار تجربه بمباران هوایی آمریکایی به شکلی که بر روند جنگ در هر نبرد آتی تاثیرگذار باشد، شود.   

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала