Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اتلتیکومادرید: لیورپول کلوپ در تاریخ ثبت می‌شود

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 دیگو سیمئون، سرمربی اتلتیکو درباره بازی با لیورپول صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو سیمئونه در نشست خبری خودش پیش از بازی با لیورپول در لیگ قهرمانان عنوان کرده نسبت به شانس تیمش برای پیروزی مقابل لیورپول خوش بین است.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آغاز مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا؛ بازگشت هیجان به قاره سبز

 او در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت:«شباهت هایی بین خودم و کلوپ می بینم. تیم های ما به نوعی نشان دهنده شخصیت مان هستند. این تیم لیورپول نتایج درخشانی کسب کرده و تاریخ ساز می شود. آن ها فوتبالی مستقیم و سریع ارائه می کنند و مورد تحسین من هستند. فردا ورزشگاه پر خواهد شد و نسبت به این بازی خوش بین هستم. بازیکنان بی صبرانه منتظر این بازی هستند».

سیمئونه در مورد رویارویی تیمش با لیورپول گفت:«من نسبت به این دیدار حس بدبینی نداشته و احساس می کنم انگیزه و خوش بینی فراوانی در تیمم وجود دارد. ورزشگاه واندا متروپولیتانو مملو از تماشاگر خواهد شد و ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم. ما با خوش بینی و شور و تعصب برای دیدار با لیورپول آماده خواهیم شد و این موضوع مورد دلخواه من است».

با توجه به عملکرد خیره کننده لیورپول در فصل جاری، بسیاری این تیم را بخت اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و دفاع از موفقیت فصل قبل می دانند. اتلتیکومادرید امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم در اسپانیا میزبان مرسی سایدی‌ها خواهد بود. این دیدار ساعت 12:30 شب به وقت برگزار می‌شود.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала