Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

انگلیس قوانین اخذ ویزا برای شهروندان اتحادیه اروپا را سخت تر می کند

© Sputnik / Vitaly PodvitskiБритания ужесточит въезд для граждан ЕС
Британия ужесточит въезд для граждан ЕС - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات انگلیس تصمیم گرفته‌اند قوانین مهاجرت را شدیدا سخت‌تر کنند. هم زمان با آن شهروندان اتحادیه اروپا نیز برای اخذ ویزا هیچگونه امتیازاتی نخواهند داشت.

بر اساس مقررات جدید، شهروندان کشور های اتحادیه اروپا نیز همراه با شهروندان سایر کشورها در سیستم جدید مهاجرت انگلیس شرکت کنند. به ویژه برای حق دریافت مجوز کار در انگلستان، آنها باید امتیاز مشخصی کسب کنند. متقاضی باید به خوبی زبان انگلیسی را بلد باشد و یک پیشنهاد رسمی برای کار با حقوق حداقل 25.6 هزار پوند در سال، داشته باشد.

 این اقدامات بخشی از برنامه بوریس جانسون -  نخست وزیر انگلیس برای پایان دادن به وابستگی به "کار ارزان و کمتر حرفه‌ای" است. وی قول داده است مانع ورود غیر قابل کنترل مهاجرانی شود که به صورت غیر قانونی از اتحادیه اروپا به انگلیس می آیند.

یادآوری می‌کنیم که دولت انگلیس اخیرا پس از سه سال و نیم مجادله، اختلاف و مذاکره سرانجام به حضور خود در اتحادیه اروپا پایان داد.

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس با صدور پیامی ویدئویی خطاب به مردم انگلیس گفت: «برای بسیاری از افراد، این لحظه هیجانی وامید است. لحظه‌ای که هیچوقت گمان نمی‌کردند فرا برسد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала