Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بُحران جدید در بارسا؛ مدیر مالی استعفا داد

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از استعفای مدیر مالی باشگاه بارسلونا بارتومئو رئیس این باشگاه جلسه اضطراری را تشکیل داد.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، پس از افشاگری شبکه رادیویی کادناسر مبنی بر پرداخت یک میلیون یورو از سوی مدیران باشگاه بارسلونا به یک شرکت رسانه‌ای برای دفاع از عملکرد آنها و انتقاد از بازیکنان فعلی و پیشکسوت، بحرانی جدید در این باشگاه شکل گرفته است.

Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تشت رسوایی بارتومئو از بام افتاد؛ رییس در پی تخریب بازیکنان+عکس

به گزارش هفته‌نامه «ترای‌ا نگل» در پی بروز برخی اختلافات میان مونتسرات فونت، مدیر مالی باشگاه بارسلونا با دیگر مقامات اجرایی این باشگاه در مورد استراتژی مالی، او کناره‌گیری غیرقابل بازگشت خود از این سمت را اعلام کرده است.

طبق ادعای این نشریه، فونت با سازوکار و ساختار مالی جدید باشگاه بارسلونا کاملاً مخالف بوده است و بروز اختلاف میان او با تعدادی دیگر از عوامل اجرایی این باشگاه از جمله پانچو شرودر ترجیح داده که کناره‌گیری خود را از سمت مدیر مالی آبی و اناری‌ها اعلام کند. او تا پایان ماه فوریه به کارش ادامه خواهد داد و پس از آن بارسایی‌ها را ترک خواهد کرد.

استعفای فونت در برهه زمانی رخ داده است که بارسلونا اخیر درگیر حواشی دیگری مانند تغییر اخیر در کادر فنی این تیم، افشای رسوایی بارتومئو و اختلاف لیونل مسی و اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بوده است.

در همین حال نشریه آ اس خبر دیگری از باشگاه بارسلونا منتشر کرده مبنی بر اینکه در پی افشاگری جنجالی شبکه رادیویی کادناسر درباره زدوبند مدیران باشگاه بارسلونا با یک شرکت رسانه‌ای، بارتومئو امروز (چهارشنبه) دستور برگزار یک جلسه اضطراری با حضور مدیران ارشد،  نایب رئیسان و مدیراجرایی باشگاه داده است تا شرایط موجود را بررسی و از عمیق‌تر شدن بحران در تیم اول ایالت کاتالونیا جلوگیری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала