Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راشفورد نه‌تنها پیش از پایان فصل برنمی‌گردد بلکه شاید یورو را هم از دست بدهد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستریونایتد می‌گوید راشفورد چند ماه دیگر برای این تیم حضور نخواهد داشت و جتی شاید یورو 2020 را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشایر اعتراف کرده است که مارکوس رشفورد مهاجم این شیاطین سرخ، چند ماه دیگر قادر به بازی نخواهد بود و اگر نتواند تناسب اندام خود را به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه پشت، به دست آورد ، جزو تیم ملی انگلیس برای یورو 2020 نخواهد بود.

راشفورد در جام حذفی برابر گرگ‌ها (ولورهمپتون) گل زد و آخرین اظهارات سولسشایر حاکی از این است که او ممکن است هیچ نقشی دیگر در رقابت های 2019-20 منچستر یونایتد نداشته باشد.

سولسشایر در مورد راشفورد گفت:" لمس می شود و می رود این زمان طول می کشد. من یک پزشک نیستم اما امیدوار بودم که او سریعتر بهبود یابد، از اینکه واقعاً به نظر می رسد او قصد دارد از آنجا خارج شود. او قطعاً چند ماه دیگر خارج خواهد شد. او اسکن داشت و احتمالاً شکستگی شدیدتر از چیزی بود که امیدوار بودیم. او در روزهای بعد احساس خوبی داشت. فقط زمان بهبودی است. مهم است که ما او را عجله نکنیم. "

سرمربی نارویایی همچنین پیش از دیدار اروپا در لیگ اروپا با کلوپ بروژ ، از پائول پوگبا ، هافبک 89 میلیون پوندی خواستار بروزرسانی آمادگی جسمانی شد، فقط برای اینكه اعتراف كند كه هافبک فرانسوی "به بازگشت نزدیك نیست" دوباره به تمرین با بقیه تیم اول باز می گردد.

وی گفت: "وی هنوز بخشی از تمرینات تیمی نبوده است و به همین دلیل بستگی دارد که کی احساس کند برای انجام آن کار کند. او هنوز جایی در آن نزدیکی نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала