Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هند میزبان جام ملت‌های بانوان آسیا در سال 2022 شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته زنان کنفدراسیون فوتبال آسیا، هند را به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2022 انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک،  در حالی که فوتبال روز به روز در کشور 1.3 میلیارد نفری و کریکت دوستِ هندوستان توسعه می‌یابد، اینک قرار است تا میزبانی یکی دیگر از تورنمنت‌های بین المللی فوتبال زنان به این کشور برسد. هندی‌ها پیش از این میزبانی جام جهانی زنان در رده زیر 17 سال را به دست آورده‌اند. 

به گزارش اَی پی نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در روز چهارشنبه اعلام کرد کمیته زنان این نهاد با کنار زدن تایوان و ازبکستان، هند را به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیای زنان در سال 2022 برگزیده است. محفوظه اختر، یکی از مسئولان این کمیته گفت:

"هند بهترین فرصت‌های تبلیغاتی برای این تورنمنت را عرضه می‌کند و همچنین مصمم است تا فوتبال زنان را در کشور خود توسعه دهد. "

برنامه این است تا از دو ورزشگاه از جمله ورزشگاه پتیل در بمبئی که فینال جام جهانی زنان زیر 17 سال در ماه نوامبر در آن برگزار خواهد شد برای میزبانی این مسابقات استفاده شود. نسبت به دوره قبلی این مسابقات که در سال 2018 در اردن برگزار شد و فاتح آن ژاپن بود، چهار تیم بیشتر در تورنمنت سال 2022 حضور خواهند داشت تا شمار تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به 12 تیم برسد. طبق اعلام AFC، این تورنمنت در ماه اکتبر آغاز خواهد شد و قبل از آغاز جام جهانی 2022 مردان در تاریخ 21 نوامبر به پایان می‌رسد. این مسابقات همچنین حکم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2023 زنان در سطح آسیا را خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала