با 5 زیردریایی که می‌توانند بشریت را نابود کنند آشنا شوید

© Photo / Рress-service of JSC "PO "Sevmas"با 5 زیردریایی که می‌توانند بشریت را نابود کنند آشنا شوید
با 5 زیردریایی که می‌توانند بشریت را نابود کنند آشنا شوید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشنال اینترست از پنج زیردریایی جهان شامل سه زیردریایی روسیه نامبرده است که می‌توانند بشریت را نابود کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی در مقاله جدید اش نام پنج زیردریایی شامل سه زیردریایی روسیه را گرفته است که توان نابود کردن بشریت را دارند.

در مقاله آمده است که  پنج زیردریایی هسته‌ای موجود و یا این که در حال حاضر طراحی می‌شوند، می‌توانند بشریت را کرده یا آن را به انتهای جهان نزدیک کنند.

نویسنده این مقاله خاطر نشان ساخت که در جریان جنگ سرد، زیردریایی اوهایو امریکا توانست در کمتر از نیم ساعت 288 هدف به اندازۀ یک شهر را به خاکسترهای رادیواکتیو تبدیل کند. نویسنده همچنان از زیردریایی نیرومند هسته‌ای «کلمبیا» امریکا یاد کرد که قرار است کار ساخت آن از سال 2020 آغاز شود.

این نشریه همچنان یادآور می‌شود که سه زیردریایی روسیه از کلاس «بوری»، زیردریایی از کلاس «دلفین» و زیردریایی از کلاس «یازن» که همه آنها با راکت‌های کروز مجهز هستند می‌توانند بشریت را نابود کنند.

پیش از این، نشنل اینترست نوشته بود که راکت‌های زیردریایی هسته‌ای روسیه از کلاش «بوری» قادر هستند امریکا را «خالی از سکنه» کند، حتی در صورت که سایر نیروهای هسته‌ای روسیه در اولین «اعتصاب» از بین بروند.

در حال حاضر طبق برنامه تسلیحات دولتی به نفع نیروی دریایی روسیه، قرار است هشت زیردریایی از کلاس «بوری» ساخته شود. سه فروند از آنها ساخته شده و به ناوگان روسیه پیوستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала