Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در یک‌قدمی هزارتایی شدن است

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در 999 دیداری که تا به امروز در دنیای فوتبال برگزار کرده، به 724 گل رسیده و به طور میانگین در هر بازی 0.72 گل زده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در سن 35 سالگی می تواند رکوردی استنثایی را به نام خودش ثبت کند و در بازی شنبه مقابل اسپال می تواند هزارمین بازی اش به عنوان فوتبالیستی حرفه‌ای برگزار کند.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وقتی هالند از رونالدو تقلید می‌کند+ویدیو

اگر او در بازی شنبه مقابل اسپال فرصت بازی کردن بیابد، هزارمین بازی اش به عنوان فوتبالیست حرفه ای را برگزار خواهد کرد. بدین ترتیب کریس رونالدو هم به باشگاه هزارتایی ها اضافه خواهد شد که در آن تنها نام 25 فوتبالیست دیده می شود و این افتخار بزرگی برای کریس رونالدو خواهد بود.

بر اساس گزارش «اوپتا»، رونالدو مجموعا 835 بازی برای تیم های باشگاهی اش برگزار کرده و 164 بازی ملی هم داشته و تنها 2 تا از این بازیها،در سطحی به جز سطح بزرگسالان بوده؛ که این دو بازی با پیراهن تیم پایه ای اسپورتینگ لیسبون در فصل 3-2002 برگزار شده است. او در طول عمر ورزشی اش، علاوه بر پیراهن اسپورتینگ لیسبون، برای تیمهای منچستریونایتد، رئال مادرید و یووه و البته تیم ملی کشور به میدان رفته است.

این ستاره فوتبال جهان در 999 بازی گل‌های فراوانی برای تیمش زده و عملکرد حیرت‌آوری داشته و میانگین 0.72 گل در هر بازی، آمار فوق العاده ای را به نام او به ثبت رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала