Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: رئال، لیورپول و یوونتوس تیم‌های قدرت‌مند هستند

© REUTERS / Vincent WestИгрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao
Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا به این باور است که او نسبت به سال گذشته آماده‌تر شده و تاکید کرد که لیورپول، رئال مادرید و یونتووس تیم‌های قدرت‌مند جام محسوب می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در مصاحبه‌ای با موندودپیورتیوو، در پیوند وضعیت کنونی خودش و شرایط تیم‌های به قول او قدرت‌مند صحبت کرده است.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هشدار مسی از احتمال جدایی بازیکنان منچسترسیتی
فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در مورد اینکه او تا چه زمانی به فوتبالش ادامه می‌دهد، اظهار داشت:«دنبال هدف خاصی نیستم اما وضعیت جسمانی من در شرایط قابل توجهی است.حس می‌کنم پاهایم قوی هستند. البته این که آیا تا 40 سالگی می‌‌‌توانم بازی کنم یا نه، باید دید و منتظر ماند سن من متوقف نشده است اما واقعیت این است که نسبت به سال گذشته حس می‌کنم شرایط خیلی بهتری دارم».
بخشی یگری از صحبت‌های این ستاره فوتبال جهان در مورد تیم‌های که بخت کسب مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا بود. او در این خصوص گفت:«در لیگ قهرمانان به طور کلی همه تیم‌ها قوی هستند اما لیورپول، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید قوی‌ترین تیم‌های جام به حساب می‌آیند».

از زمانی که لیونل مسی اختلاف نظرش با مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اریک آبیدال را علنی کرد، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال خروج او از این تیم صورت گرفت و این شایعات به جایی کشیده شد که حتی برخی درباره هم‌تیمی شدن او با کریستیانو رونالدو در یوونتوس صحبت کردند. مسی اما می‌گوید بارسلونا خانه اوست و دوست دارد همین‌جا بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала