Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احساس افتخار آوازخوان به بوسه خواهی هواداران لیورپول

© REUTERS / Mario AnzuoniПевица Дуа Липа на церемонии награждения 2019 American Music Awards в Лос-Анджелесе
Певица Дуа Липа на церемонии награждения 2019 American Music Awards в Лос-Анджелесе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوا لیپا آوازخوان فینال لیگ قهرمانان اروپا از شعار "یک بوسه" هواداران لیورپدل افتخار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دوا لیپا در فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سال 2018 به عنوان آوازخوان روی صحنه رفت و در جریان آوازخوانی، با شعار 'One Kiss' "یک بوسه" هواداران لیورپول مواجه شد، ولی حالا این هنرمند به آن احساس افتخار می‌کند.

دوا لیپا پیش از بازگشت به خانه امسال پیام ویژه‌ای برای هواداران لیورپول ارسال کرد.

این آوازخوان زیبا رو و 24 ساله به ویب‌سایت رسمی لیورپول گفت: "یكی از نكات مهم شب قطعاً دیدن ویدئوی همه هواداران لیورپول كه بعد از آن شعار "یك بوسه "می‌خواندند، من احساس افتخار کردم. من قبلاً هرگز در نمایشی به این اندازه بازی نکرده بودم. فکر نمی کنم تا کنون داشته باشم."

لیپا اضافه نمود: "من قبل از انجام هر بازی، واقعاً عصبی هستم چه رسد به فینال لیگ قهرمانان اروپا. یادم است در حالیکه دست هایم عرق کرده بود کنار زمین ایستاده بودم، انتظار ایستادن و قرار گرفتن در موقعیتی هیجانی را داشتم.

وی گفت: "من خیلی پر از آدرنالین بودم که خیلی سریع تمام شد و یادم می‌آید که در انتها با دو تا از رقصندگان تور من از زمین فرار کردم.

وی لفزود: "من خیلی خوش شانس بودم که حمایت مردم را به خانه برگرداندم و درست در آنجا در استادیوم کیف. من هنوز هم وقتی آن را تماشا می‌کنم شوکه می‌شوم که همه این طرفداران را در حال خواندن آهنگ من می‌خوانند! من همیشه از حمایت های زیاد شان بسیار سپاسگزارم. این قلب گرم است و من بسیار خوش شانس هستم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала