Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت نیمار در بزرگ‌ترین جشن ملی کشورش+عکس

© AFP 2023 / CHRISTOPHE ARCHAMBAULT(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris
(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور، بازیکن برازیلی پاریسن‌جرمن، برای نخستین بار در 6 سال اخیر بزرگ‌ترین جشن ملی کشورش(کارناوال) را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، کارناوال یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های ملی و مهمترین رویداد فرهنگی در کشور برازیل است که در ماه فبروری همه ساله در این کشور برگزار می‌شود.

بر اساس نظرات کاتولیک‌ها این جشن برای خداحافظی با تمام بدی‌ها و ناپاکی‌ها است و مردم برازیل تلاش می‌کنند تا این جشن را با شکوه تمام برگزار کنند.

نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن جرمن یکی از دوستداران این جشن است و در شش سال اخیر با وجود آ‌ن‌که در اروپا بازی می‌کند، این جشن را از دست نداده است.

این بازیکن همه ساله به دلایل مختلف از فهرست تیم خط می‌خورد تا در این جشن اشتراک کند.

امسال اما به نظر می‌رسد این بازیکن در این جشن اشتراک نخواهد کرد، زیرا پاریسن‌جرمن با بوردو بازی دارد و توخل دوست دارد تا این بازیکن در فرانسه بماند و در این بازی اشتراک کند.

این در حالی‌ست که پی‌اس‌جی فردا شب در ورزشگاه پارک دپرانس میزبان بوردو خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Thomas Minnich (@tminnich) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала