توقف خدمات کنسولی سفارت افغانستان در تهران به خاطر ویروس کرونا

CC BY 2.0 / NIAID-RML / توقف خدمات کنسولی سفارت افغانستان در تهران به خاطر ویروس کرونا
توقف خدمات کنسولی سفارت افغانستان در تهران به خاطر ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفارت افغانستان در تهران با نشر اطلاعیه ای از توقف کار خدمات کنسولی این سفارت خبر داد.
دیدگاه تازه ای پزشکان درباره دوره نهفتگی ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
دیدگاه تازه ای پزشکان درباره دوره نهفتگی ویروس کرونا

به گزارش اسپوتنیک، سفارت افغانستان در تهران با نشر اطلاعیه ای نوشت: بدینوسیله به اطلاع همه ای مراجعان بخش کنسولی سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان در تهران رسانیده می شود، فردا شنبه ۳ حوت/اسفند ۱۳۹۸ با توجه به مشاهده و میزان تشخیص ويروس کرونا در برخی از ولايات جمهوری اسلامی ایران، با در نظر داشت ازدحام مراجعان در بخش کنسولی اين نمايندگی، به منظور اتخاذ تصامیم و تدابیر لازم جهت نگهبانی و جلوگیری از انتشار‌ این بیماری‌ کشنده ۔ که معمولاً در تجمعات به سرعت شیوع میابد۔ استثناً از ارائه خدمات کنسولی معذور بوده، صرفاً موارد ضروری همچون قضایای مرگ و میر می توانند، جهت رسیدگی به امور شان، به بخش کنسولی مراجعه نمایند.
همچنان آنعده مراجعینی که نوبت انترنتی دارند نیز متعاقباً زمان مراجعه آنها اعلام خواهد گردید.
در ادامه این اطلاعیه ای آمده است، که سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در قبال صحت و سلامت شما هموطنان عزیز و مراجعان جداً احساس مسئولیت نموده و ناگزیر است در این زمینه همه ای تدابیر احتیاطی لازم و ضروری را روی دست گیرد.
از حوصله مندی شما پیش از پیش و قلباً سپاسگزاریم.

پیش از این، مقام های ایرانی روز جمعه از آلوده بودن 18 تن به ویروس کرونا در شهرهای قم، اراک، تهران و گیلان خبر داده بودند. شمار جان باختگان در اثر این بیماری در ایران تاکنون به چهار نفر رسیده است.

یادآوری می کنیم، که اواخر ماه دسامبر، مقام های چینایی از شیوع سینه بغل با منشا ناشناخته در شهر ووهان  در ولایت هوبئی این کشور خبر دادند. عامل ایجاد کننده این بیماری نوع جدیدی از ویروس کرونا تشخیص داده شد. به تاریخ 11 فیبروری سازمان بهداشت جهانی به این بیماری نام کووید -19 داد.

تا تاریخ 22 فیبروری شمار مبتلایان  به این بیماری در چین از 76 هزار نفر فراتر رفته است. تا به حال 2345 نفر مرده اند و  بیش از 20 هزار بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا درمان شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала