Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده 17 ساله رن در تیررس رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید به دنبال خرید پدیده 17 ساله تیم فوتبال رن فرانسه است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه مارکا میگوید باشگاه رئال مادرید با رقمی نزدیک به 70 میلیون یورو به فکر جذب ادواردو کاماوینگا هافبک جوان تیم فوتبال رن فرانسه است.

رئال مادرید مدت زیادی میشود که وضعیت این بازیکن با استعداد را دنبال میکند و حالا نیز در صورتی که از خرید پوگبا دست بکشد، این هدف جدید را دنبال خواهد کرد. هر چند باشگاه تا کنون هیچ تماسی با تیم رن نگرفته است.

با این حال تصور می شود که زین الدین زیدان بیشتر علاقه مند به پوگبا است ، اما این باشگاه فقط حاضر به پرداخت 50 میلیون پوند برای این بازیکن فرانسوی است، اما مدیران یونایتد برای فروش این ستاره مبلغ 150 میلیون پوند را میخواهند.

به نظر میرسد که مدیران را رقم پیشنهادی رئال مادرید یعنی 70 میلیون یورو وسوسه شوند و خیلی زود حاضر به فروش این بازیکن به کهکشانی ها شوند.

این بازیکن که متولد آنگولا است و تابعیت فرانسه را نیز دارد، محصول آکادمی باشگاه رن است و از 11 سالگی در این تیم توپ میزند. او که اولین بار در 16 سالگی و در سال 2018 برای رن به میدان رفته است در رقابت های این فصل 22 بار به میدان رفته است و یک گل و یک پاس گل نیز در کارنامه اش ثبت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала