کلوپ ویدیو

ضربات ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب + ویدئو

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ضربات ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب + ویدئو
 ضربات ارتش سوریه به تروریست‌ها در ادلب + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری رسمی دولتی سوریه ویدیویی از وارد آوردن ضربات سنگین ارتش این کشور بر تروریست‌ها در ولایت ادلب را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی سوریه "SANA" تصاویری هوایی از حملات ارتش این کشور به تروریست‌ها در شهرک النیرب در ولایت ادلب  را منتشر کرد.

در تصاویر گرفته شده از هواپیما های بدون سرنشین، انهدام تجهیزات تروریست‌ها از جمله تانک ها ، موتر های زرهی و کامیون های وانت با سلاح را نشان داده شده است.

پیش از این مرکز روسی آشتی احزاب متخاصم در سوریه گزارش داد که روز پنجشنبه (21فبروری) تروریست‌ها  با پشتیبانی توپخانه‌ای از سوی ارتش ترکیه، سعی کردند مواضع نیروهای دولتی را مورد حمله قرار دهند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های تروریستی برخوردار از حمایت‌های ترکیه و در رأس آنها گروه تروریستی النصره اطراف سراقب، النیرب و تعدادی از مناطق در "دادیخ" و "کفر بطیخ" در حومه شرقی ادلب را هدف حملات خمپاره‌ای سنگین خود قرار دادند.

 بنا به درخواست دمشق ، نیروهای هوایی روسیه با هواپیما های Su-24  به آنها حمله کردند که در نتیجه ارتش سوریه با موفقیت توانست حملات تروریست‌ها را دفع کند. مرکز آشتی روسی احزاب متخاصم در سوریه از انقره خواست تا حمایت از تروریست‌ها را متوقف کند.

نیروهای ارتش سوریه طی هفته های گذشته موفق شدند چندین روستا و شهرک های حومه شرقی ادلب را از لوث گروه های تروریستی آزاد کنند و این گروه ها هم اکنون تلاش می کنند که مقرهای ارتش سوریه را هدف حملات خود قرار دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала