Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقام گیری سخت سیتی از لیورپول در دادگاه حکمیت ورزش

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی انگلیس قصد دارد پای باشگاه لیورپول را نیز به قضیه محرومیتش از اروپا باز کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی با استخدام یک وکیل نامدار قصد دارد از حکم یوفا مبنی بر محرومیت دو ساله اش رقابت های اروپایی دفاع کند.

این باشگاه که دیوید پنیک یکی از وکلای گران قیمت و نامدار بریتانایا را با حقوق روزانه 20 هزار پوند برای حل پرونده استخدام کرده است، تصمیم دارد به صورت عجیبی پای باشگاه لیورپول را به این پرونده باز کند تا محرومیت یقه تیم کلوپ را نیز بگیرد.

بر اساس گزارش دیلی میل این وکیل حرفه ای قصد دارد در دادگاه حکمیت ورزش پرونده شکایت باشگاه سیتی از لیورپول در خصوص تلاش جاسوسی این تیم در سال 2013 در خصوص بازیکنان این تیم را دوباره تازه کند.

در سال 2013 تیمی از استعدادیاب های باشگاه لیورپول که قبلا در تیم سیتی کار می کردند به باشگاه سیتی نفوذ کردند که این ماجرا مدتی بعد مشخص و همه چیز عریان شد.

بعد از این اتفاق نیز دو باشگاه چند سال درگیری قضایی داشتند تا اینکه سال گذشته لیورپول با پرداخت یک میلیون یورو غرامت، این پرونده را بست.

جالا سیتی قصد دارد با استفاده از فرصت این پرونده جاسوسی باشگاه لیورپول را به منظور دفاع از خود به دادگاه CAS ببرد تا به این ترتیب پای تیم یورگن کلوپ هم به قضیه محرومیت سیتی باز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала