Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گتوزو: تقابل ما با بارسلونا است نه مسی/مدیون آنچلوتی هستیم

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOگتوزو سرمربی ناپولی
گتوزو سرمربی ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی ناپولی معتقد است که بارسلونا پس از آمدن ستین متحول شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ناپولی فردا شب در ورزشگاه سن پائولو میزبان بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و دیدار دشواری در برابر شاگردان ستین خواهد داشت.

چنارو گتوزو سرمربی ناپولی در نشست خبری قبل از این دیدار در مورد تقابل با بارسلونا صحبت کرد و مدعی شد که حریف تیمش بارسلونا است نه مسی.

گتوزو در این مورد گفت:« بخاطر رسیدن به این مرحله قدردان کارلو آنچلوتی و شاگردانم هستم، من در رسیدن تیم به این‌جا هیچ سهمی ندارم. با تیم بزرگی رو به رو هستیم و دیدار دشواری در پیش داریم، در چند روز آخر با همکارانم در مورد این بازی برنامه ریزی کردیم. اگر خوب و عالی بازی نکنیم همه چیز خطرناک خواهد بود و همه چیز را از دست خواهیم داد. ما بازیکنان مهمی داریم و اینسینیه برای ما عامل محرک است.»

گتوزو در ادامه در مورد مسی نیز صحبت کرد و این بازیکن را فوق‌العاده خواند.

سرمربی ناپولی افزود:« مسی کارهای فوق‌العاده انجام می‌دهد که تنها در بازی‌های کمپیوتری ممکن است. با توجه با کارهایی که او انجام ‌می دهد می‌دهد، می‌توان او را بهترین بازیکن تاریخ خواند. مارادونا نیز بازیکن بزرگی بود، اما نمی‌توانم او را بهترین تاریخ عنوان کنم.»
گتوزو در ادامه افزود:« بارسا تیم بزرگی است و با ستین شیوه جدید به نمایش می‌گذارد. ما باید با دو شیوه برابر این تیم بازی کنیم، یکی زمانی که توپ را اختیار داریم و دیگر وقتی بارسا توپ را در اختیار دارد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала