Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم گرگ‌ها در رادار شیاطین سرخ + عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم پرتگالی ولورهمپتون مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه "اکسپرس"، پس از درخشش در لیگ اروپا، دیوگو ژوتا مهاجم پرتگالی ولورهمپتون هم به جمع بازیکنان موردعلاقه منچستریونایتد اضافه شده است. بر اساس گزارش این روزنامه، باشگاه منچستریونایتد حاضر است برای جذب دیوگو ژوتا مهاجم گرگ‌ها 50 میلیون پوند هزینه کند.

ژوتا که در تیم پاکوش فریرا خودش را مطرح کرد، در اتلتیکو فرصتی بازی پیدا نکرد، اما در پورتو عملکرد خوبی داشت تا نونو اسپریتو سانتو او را به ولورهمپتون بیاورد. در ترکیب تیم انگلیسی عملکرد خوبی داشت و با این تیم به لیگ برتر رسید. حالا در 23 سالگی پیشنهادی وسوسه‌انگیز از شیاطین‌سرخ دریافت کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Diogo Jota (@diogoj_18) on

بعد از مصدومیت مارکوس رشفورد، این تیم از وجود یک گلزن قهار رنج می برد و در دو پنجره ی نقل و انتقالاتی گذشته نیز مهاجمی در سطح جهانی جذب نکرده است. ژوتا در تابستانی که گذشت نیز مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار داشت. این بازیکن چند فصلی است که توسط استعدادیابان یونایتد زیر نظر گرفته می شود. به هر حال ولورهمپتون تمایلی ندارد یکی از بازیکنان باارزش خود در سه فصل اخیر را به فروش برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала