Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی، نخستین بازیکن 200 گله تاریخ پاری‌سن‌جرمن شد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره اروگوئه‌ای پاری‌سن‌جرمن با گلزنی در دیدار برابر بوردو به رکورد 200 گل زده در تیم پاریس رسید.

به گزارش اسپوتنیک، ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای پاری‌سن‌جرمن در جریان پیروزی 4-3 تیمش  برابر بوردو که شب گذشته اتفاق افتاد با گلی که با ضربه سر به ثمر رساند موفق شد به یک رکورد خارق‌العاده در تاریخ این باشگاه دست یابد. کاوانی اکنون نخستین بازیکنی است که در تاریخ باشگاه بزرگ فرانسوی موفق شده با پیراهن پی‌اس‌جی 200 گل به ثمر برساند.

کاوانی که در طول دوران حضورش در ناپولی در 138 بازی،  104 گل برای این باشگاه ایتالیایی زده بود، پیش از آن در 50 بازی برای پالرمو به 37 گل رسیده بود و مجموعا در 116 بازی ملی برای اروگوئه هم 50 گل برای تیم ملی کشورش زده. او در سال 2013 از ناپولی به پاری‌سن‌جرمن منتقل شد و درطول این سال‌ها، یکی از گلزنان برتر این تیم بود.

کاوانی در تمام فصول حضورش در پاریس به جز یک فصل، با این تیم قهرمان لیگ یک شده و برای چند فصل هم عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را به دست آورده بود. در بازارزمستانی صحب‌تهای زیادی درمورد احتمال جدایی کاوانی از تیم پاریسی به گوش می رسید ولی او در نهایت دراین تیم ماند و به نظر می رسد که تابستان تیم پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

پس از او نام زلاتان ایبراهیموویچ دیده می شود که 156 گل در 189 بازی برای باشگاه پاریسی زده و پس از او هم نام پائولتا با 109 گل دیده می شود. از بین هم تیمی های فعلی کاوانی، کیلیان امباپه در 116 بازی، 84 گل برای تیم پاریسی زده و نیمار هم در 77 مسابقه با پیراهن این باشگاه پاریسی به 67 گل رسیده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала