Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل یا ایسکو؟ مقابل من‌سیتی زیدان باید تصمیم بگیرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید باید تصمیم بگیرد که ایسکو یا بیل را در لیگ قهرمانان برابر من‌سیتی بازی کند یا نه، با این که وینیسیوس را نیز می‌تداند به زمین بفرستد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید تصمیم دارد بعد از از دست دادن ادن هازارد به دلیل مصدومیت، چهارشنبه‌شب مقابل منچستر سیتی در برنابئو قرار بگیرد: گرت بیل یا ایسکو؟

ستاره بلجیمی پیش از این که دچار شکستگی مجدد مقابل لوانته شود احتمالا بقیه فصل را از دست می‌دهد.

حالا بیل و ایسکو دوازدهمین و سیزدهمین بازیکن پرکاربرد زیدان در جریان فصل جاری، در تیم مادرید هستند.

بیل در طول فصل از مصدومیت رنج می برد در حالی که ایسکو که در ابتدای فصل با داشتن مشکل عضلانی چند بازی را از دست داد، قربانی مرتب ثروت زیدان از گزینه‌های خط میانی بود.

با این حال هر دو قادرند جای خالی هازارد را پر کنند، اما مسئله زیدان نه تنها به شکل گزینه‌‌ای بلکه بسته به یک گزینه تاکتیکی بالقوه است. با حضور بیل در ترکیب، سرمربی فرانسوی، به احتمال زیاد با سیستم 4-4-2 بازیکنانش را به میدان خواهد فرستاد.

ستاره ویلزی در کنار کریم بنزما و در خط میانی کاسمیرو، لوکا مودریچ، تونی‌کروس و فده والورده ترکیب زیدان را تکمیل خواهند کرد.

بازی شطرنج خط میانی زیدان و گواردیولا

اگر او برای ایسکو تصمیم بگیرد، مادرید برای دفاع از توانایی سیتی برای سریع حرکت دادن توپ در مرکز ، یک خط میانی تقویت شده را به همراه خواهد داشت که به نوبه خود پپ گواردیولا را موظف به عمل می‌کند. این می‌تواند به این معنی باشد که رحیم استرلینگ یکی از بزرگترین تهدیدهای سیتی اما اخیراً از مصدومیت بازگشته، ممکن است برای یک هافبک اضافی با گابریل ژشوس و سرخیو آگروو در خط حمله قربانی شود. مانند زیدان، گواردیولا با ریاض ماهرز، فیل فودن و برناردو سیلوا از کاندیداهای انتخابی کوتاه نیست تا بتواند آن نقش را تکمیل کند.

به همان اندازه که فودن برای زیدان بازی نامحسوس را ارائه می دهد، سرمربی رئال همچنین یک کات برنده بنام وینیسیوس را در اختار دارد که می‌تواند بعد از انجام کارهای اخیرش برای مادرید که به نظر می‌رسد (هموطن‌اش رودریگو را به کاستیا تنزیل داده) به بازی بیاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала