Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تونی کروس چگونه رئالی شد؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس می گوید که لوییس سوارز و استیون جرارد تلاش کرده اند که در سال 2014 او را به لیورپول منتقل کنند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های لیورپول و منچستر یونایتد در سال 2014 قصد داشتند تونی کروس هافبک بایرن مونیخ که در همان سال با تیم ملی کشورش به قهرمانی جام جهانی رسیده بود، را جذب کنند. با وجود این که منچستر یونایتد در آن مقطع بیشترین شانس را برای جذب ستاره آلمانی داشت، اما در نهایت این انتقال عملی نشد تا کروس راهی سانتیاگو برنابئو شود.

تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
کروس بهترین پاسور رئال در لالیگا

کروس در پیوند به اتفاقات پیش آمده در صحبت با مجله اتلتیک گفت:«من و جرارد و سوارز خیلی مداوم حرف نزدیم اما آنها به من پیشنهاد دادند که درباره شرایط باشگاه بیشتر صحبت کنیم. نکته خنده دار اینجا بود که تحت هر حالتی سوارز می خواست از لیورپول جدا شده و به بارسلونا بپیوندد».

این هافبک آلمانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دوران بازی خود تحت هدایت پپ گواردیولا گفت:«بازی برای او را دوست داشتم و احتمال داشت قراردادم را تمدید کنم. با این حال فکر میکنم تمدید قرارداد به خاطر یک مربی کار اشتباهی است. پپ می خواست من تمدید کنم اما اگر من قراردادی ۵ ساله می بستم و او خیلی زود می رفت چه؟ او دو سال بعد به سیتی رفت اما ما هنوز در تماس هستیم».

هافبک تیم ملی آلمان در تابستان 2014 قصد جدایی از بایرن مونیخ را داشت. او در آن زمان به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دنیا شناخته می شد و تیم های بسیاری خواهان جذب این بازیکن بودند. بحث انتقال کروس به منچستریونایتد بسیار جدی بود اما حضور فن خال به جای دیوید مویس شرایط را تغییر داد و در نهایت او تصمیم گرفت به رئال مادرید بپیوندد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала